משפט

מגיש הטלוויזיה הנהיג כת מין, וזה המאסר שייאלץ לרצות

מנהיג כת המין שמוכר גם כמגיש טלוויזיה פרובוקטיבי בטורקיה, נידון לאלפי שנות מאסר אותן ירצה יחד עם שותפים נוספים לכת. הוא הואשם בניהול ארגון טרור התעללות מינית וסעיפים נוספים
מערכת ice |  3
עדנאן אוקטאר, מנהיג כת המין האסלמית (צילום אינסטגרם adnanoktar)
איש הטלוויזיה האיסלאמי לשעבר ומנהיג "כת המין" עדנאן אוקטאר נידון אמש (רביעי) ל-8,658 שנות מאסר על ידי בית המשפט הפלילי הגבוה באיסטנבול ה-30, בעקבות משפט חוזר באשמת ניהול ארגון טרור, התעללות מינית, שלילת חירותו של מישהו, סחיטה. הלבנת הון וריגול, לפי התקשורת הטורקית. עשרה נאשמים נוספים שהיו חלק מהכת נידונו אף הם ל-8,658 שנות מאסר.
אוקטאר, נידון ל-1075 שנות מאסר בשנה שעברה לאחר שנשפט באיסטנבול, לצד 236 אחרים שהואשמו בהיותם מאפשרים או חברים בארגון שלו, אם כי פסק הדין בוטל מאוחר יותר בערעור על ידי בכיר בית משפט. לצד פעילותו בכת, כתב ספרים בשם הרון יחיא בסגנון הטפה אסלמית.
לאחר ההודעה על ההחלטה, אמר אוקטר, "יש לנו אהבה מלאה אליך. יש לנו אמון מלא בממשלה שלנו. אנו שמחים על ההחלטה. אלוהים קיבל את ההחלטה. יש לנו ימים טובים בחיינו. האיסלאם ישלוט בעולם. טורקיה תהיה מדינה יפה. מי יתן וההחלטה תהיה מועילה", לדברי אנאדולו.
אוקטר היה ידוע בינלאומי בזכות תוכנית אירוח שהנחה בערוץ הטלוויזיה A9, שהציגה לעתים קרובות שילוב של דיונים דתיים לצד נשים בלבוש דליל. מנהיג הכת הקיף את עצמו ללא הרף בצעירות, שאותן כינה "החתלתולים", שהיו מצהירים על מסירותן לו והיו התומכים הבולטים בתנועתו.
אישה אחת שהעידה בעבר במשפטו של אוקטר סיפרה כי הוא תקף אותה מינית, כמו גם נשים אחרות, ואילץ אותן ליטול גלולות למניעת הריון.
כ-69,000 גלולות למניעת הריון נמצאו על ידי המשטרה בנכסיו, שלטענתו, במהלך משפט, שימשו לטיפול בהפרעות עור ובעיות מחזור, לפי Middle East Eye.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש מצב לשליש ?
    יוסי 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מצב לשליש אם הוא יתנהג יפה?
    סגור
  • 2.
    לא לדאוג
    טוליק 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בערעור הורידו לו 20 שנה
    סגור
  • 1.
    סיכוי לשחרור מוקדם
    אורולו 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עדיין לא נורא ועדיין יש תקווה. אומנם המאסר הוא ל-8658 שנים בכלא, אבל בניכוי השליש המקובל יש לו עדיין סיכוי לראות אי-פעם את אור השמש ללא סוגר ובריח.
    סגור