משפט

פרשת הרב טאו: המתלוננת חושפת הכול, המשטרה תפתח בחקירה

אל מול המצלמות, חשפה נחמה תאנה עדות קשה נגד הרב צבי טאו שלטענתה הטריד אותה מינית מספר פעמים. רבנים בציונות הדתית קראו לבירור החקירה עד תום. המשטרה פתחה בחקירה
מערכת ice |  1
הרב טאו (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
הרב צבי טאו, מבכירי הציונות הדתית ומייסד ישיבת הר המור, ייחקר במשטרה בחשד להטרדה מינית, לאור תלונתה של נחמה תאנה מחברון, וזאת לאחר חרושת שמועות ברשתות החברתיות בתקופה האחרונה.
תאנה הגישה את התלונה לפני כמה ימים בתחנת המשטרה בחברון, למרות השנים הרבות. במשטרה מתקשים לאמת את מהימנותה של המתלוננת.

בדיווח בחדשות 12, סיפרה תאנה מול המצלמות על תלונתה כלפי הרב בן ה-84, על מקרה שהיה כשהייתה ילדה: "אחרי הרבה שנים שנשאתי פגיעה מינית מאוד קשה בתוכי, החלטתי שהקול שלי יישמע". לדבריה, הרב טאו פגע בה מספר פעמים גם כשהייתה ילדה קטנה וגם לאחר שנים כשכבר הפכה לאמא והדבר נמשך מספר שנים, וכי מאז שהייתה ילדה ניסו להשתיק אותה.
בימים האחרונים כתבו מספר רבנים בכירים על תלונתה ואף הביעו את דעתם כי היא נשמעת אמינה. זה התחיל ברב יובל שרלו, והיום גם הרב דוד סתיו כתב על כך היום בחשבון הפייסבוק שלו: "בימים האחרונים שוחחתי עם אחת מהמתלוננות והיא סיפרה לי על הקשיים שמערימים בפניה גופים שונים שאליהם היא פונה על מנת שיבררו את תלונתה...ההאשמות שאליהן נחשפתי, מתוך שיחה עם אחת מהמתלוננות ועדות מוקלטת של מתלוננת אחרת, הן חמורות ביותר".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא הפטרון של הקוקוריקו מנעם?
    שלייקעס 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    5 2
    פתאום הכל מתחבר.
    סגור