משפט

יועצו של זלנסקי מזהיר: "רוסיה תנסה לתקוף באומן"

"אין לנו ספק שחלק מהחסידים ינסו להגיע לאומן ברגל" אמר מיכאל פודוליאק, "אנחנו מבינים שהם לא יישמעו להמלצות שלנו - אבל רוסיה יכולה לתקוף בכוונה ליצור זעזועים גלובליים"
מערכת ice |  1
דגלי רוסיה ואוקראינה (צילום shutterstock)
מיכאל פודוליאק, אחד מיועציו של נשיא אוקראינה וולודומיר זלנסקי, הזהיר הערב (חמישי) מפני האפשרות של מתקפת טילים רוסית באומן במהלך ראש השנה "במטרה ליצור זעזוע גלובאלי". פודוליאק השמיע את דברי האזהרה במהלך ריאיון בכאן 11. "חלק מהחסידים ינסו להגיע לאומן ברגל. אנחנו מבינים שהם לא יישמעו להמלצות שלנו שיש סכנה לירי טילים על אומן" אמר היועץ.
כרגע נמצאים באומן למעלה מ-1000 מתפלים אך אלפים נוספים צפויים להגיע לקראת ראש השנה, חרף האזהרות של ממשלת ישראל ואוקראינה. "אנחנו מזהירים אבל אנשים צריכים לקחת אחריות על חייהם. כמדינה חופשית אנחנו לא יכולים למנוע מאנשים להגיע לאומן. ננסה להתערב אקטיבית כדי לשמור על ביטחון אלמנטרי ולדאוג שבמקרה של ירי טילים אנשים יוכלו למצוא מחסה" הסביר היועץ.
 
עוד דיבר בראיון על מתקפת הנגד המתנהלת במזרח ובדרום המדינה: "המטרה העיקרית היא דחיקתה של רוסיה אל מעבר לגבול הבינלאומי של אוקראינה - כולל חצי האי קרים" אמר. "יש רק סוף אחד למלחמה הזו - עזיבתה המלאה של רוסיה את הטריטוריה האוקראינית. אם היום נסכים לכך שחלק מהשחים שלנו יוותרו בידי ארגוני פשיעה בחסות רוסיה - אנחנו נקבל מלחמה חדשה בעוד שנה או שנתיים כשרוסיה תחדש את הצבא שלה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צדק מסתבר
    אליק 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שזה מפתיע כמובן אבל הוא צדק
    סגור