משפט

בן אנד ג'ריס תפסיק למכור בהתנחלויות? המהלך הדרמטי נחשף

בן אנד ג'ריס שוב דוחפת כדי לחסום את יוניליוור, חברת האם שלה, מלמכור את המוצרים שלה בישראל. יצרנית הגלידות אישרה כי היא מתכננת להגיש תלונה מתוקנת בבית המשפט הפדרלי בניו יורק בשבועות הקרובים
מערכת ice | 
בן אנד ג'ריס (צילום פלאש 90, pixabay)
בן אנד ג'ריס שוב דוחפת כדי לחסום את יוניליוור, חברת האם שלה, מלמכור את המוצרים שלה בישראל. יצרנית הגלידות אישרה כי היא מתכננת להגיש תלונה מתוקנת בבית המשפט הפדרלי בניו יורק בשבועות הקרובים, כך דיווח בלומברג.
ביולי אשתקד אמרה בן אנד ג'ריס כי הפעילות המסחרית שלה ביהודה ושומרון "לא עולה בקנה אחד" עם ערכיה וכי היא לא תחדש את הסכם הרישיון שלה כשהוא יפוג בסוף השנה שלאחר מכן. המהלך של בן אנד ג'ריס גרר תגובות קשות בישראל, כשאנשים רבים עשו חרם על המוצר, וגרם ליוניליוור להתערב אחרי שהודיעה כי המוצרים אכן ימשיכו להימכר, כמו גם את בעלי הרשת בישראל, אבי זינגר, שביקש מהאזרחים בארץ להמשיך לקנות את המוצר. 
יוניליוור רכשה את בן אנד ג'ריס בשנת 2000, אך במסגרת הסכם ניהול ייחודי, הדירקטוריון שמר על הזכות לפקח על המשימה החברתית של החברה, שלדבריה כעת היא מופרת על ידי המכירה של מוצריה בשטחי יהודה ושומרון.  בחודש שעבר דחה השופט המחוזי בארה"ב, אנדרו ל. קרטר ג'וניור, את בקשתה של בן אנד ג'ריס לצו מניעה לחסום את המכירה, ואמר שיצרנית הגלידות לא הראתה שהיא תסבול מנזק בלתי הפיך אם העסקה תתקדם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה