משפט

המשטרה תפסה את מעבדת הקנאביס הגדולה ביותר בישראל

מעבדת הקנאביס הגדולה בישראל נחשפה באשדוד. במעבדה נתפסו על ידי המשטרה לא פחות מ-1,000 שתילי קנאביס, כאשר מי שניהל את המעבדה הוא בחור ישיבה בן 19 מבני ברק שנתפס על חם
מערכת ice | 
מעבדת הקנאביס באשדוד (צילום דוברות משטרת ישראל)
מעבדת הקנאביס הגדולה בישראל נחשפה הבוקר (ראשון) ברחוב התנאים באשדוד. במעבדה נתפסו על ידי המשטרה לא פחות מ-1,000 שתילי קנאביס, והיא פעלה פחות משבוע בלבד. כך פורסם ב"מאקו" על ידי שמעון איפרגן.
על פי החשד שעולה אצל המשטרה, מי שניהל את המעבדה הוא תלמיד ישיבה בן 19 מבני ברק. הצעיר פעל במשך מספר שבועות בצורה מתוחכמת במיוחד. הוא הפך בעצם דירה פרטית שלמה למעבדה הידרו אחת גדולה. הוא רכש מזגנים, מאוורים, נורות, חומרי דישון, פילטרים ומערכות השקיה משוכללות בשווי כולל של מעל ל-100 אלף שקל.
המידע על המעבדה הגיע לידיהם של בלשי היחידה למלחמה בפשעים חמורים בתחנת המשטרה האשדוד. הבלשים ביצעו מעקבים סמויים על המעבדה כדי לתפוס על חם את מי שהקים אותה ומתפעל אותה. ביום שישי האחרון, לאחר מעקב של כמה ימים, הבלשים המתינו במארב ואז הבחינו בתושב בני ברק נכנס פנימה כדי לתחזק את המעבדה ועצרו אותו במקום. 
 
הבלשים תפסו כאמור 1,000 שתילי קנאביס בשווי של כרבע מיליון שקלים,  כמו גם טלפונים ניידים וציוד יקר ערך שרכש. השתילים היו כבר מוכנים לגיזום, אריזה והפצה, ופשיטת הבלשים על החשוד מנעה זאת. החשוד נעצר ונלקח לחקירה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה