משפט

רמי גרינברג מסתבך: הארכת מעצר לראש עיריית פתח תקווה

אחרי ששהה 5 ימים במעצר, המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו של ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג ב-5 ימים נוספים; בהמשך למעצרו ב-10 לאוגוסט ולהארכת המעצר הראשונה. גרינברג הובא היום (ב') בצהריים בפני שופט בית משפט השלום בראשון לציון
אבי פוגל |  2
רמי גרינברג (צילום פלאש 90/ רועי עלימה)
בשבוע שעבר הותר לפרסום כי ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, נעצר בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, שכבר נחקר באזהרה בעבר בנוגע לעבירות אלה וגם בעבירות של סחיטה באיומים.
גרינברג חשוד כי קיבל מאות אלפי שקלים וציוד יקר-ערך מאנשי העסקים משה סעדון ורון עומייסי, בעלים של חברה לשירותי פרסום, בזמן שהתמודד על ראשות עיריית פתח תקווה ב-2018. חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 חוקרים חשד כי בתמורה לכספים הבטיח להם גרינברג כי יפעל לקידום ענייניהם הכלכליים לאחר היבחרו. יחד עם גרינברג נעצר גם מנכ"ל העירייה יניב בניטה.
עורך דינו של ראש העיר, עופר ברטל טען: "שוחחתי עם ראש העירייה, הוא חושב שאלה חשדות שווא. הוא עונה לכל השאלות של השוטרים כדי שהחקירה תסתיים כמה שיותר מהר. מסוכן להיות שליח ציבור בארץ הקודש, במיוחד כשאתה ראש עיר". מלבד גרינברג נעצרו גם מנכ"ל העירייה יניב בניטה ושני בני אדם נוספים ששמם טרם פורסם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראש העיר הישר והטוב ביותר מאז ומעולם
    יורם 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראש העיר הישר והטוב ביותר מאז ומעולם
    סגור
  • גמאני חושבת אבל דעתנו לא חשובה
    אולי 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסופו של דבר העובדות בשטח ותוצאות החקירה מכריעים. ״כסף יעוור עיני חכמים״
    סגור