משפט

תיווך ב-2006 בהשקעה שהסתבכה - ויקבל עשרות מיליוני שקלים

בית המשפט הכלכלי נתן החודש פסק דין דרמטי במיוחד עבור בעלי המניות בחברת הטכנולוגיה הישראלית MCE SYS. חיים בוקאי, שתיווך ב-2006 בעסקת השקעה, ממנה התנערה החברה, יקבל 5% ממניות החברי בשווי 10 מיליון דולר
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום pixbay)
בית המשפט הכלכלי נתן החודש פסק דין דרמטי במיוחד עבור בעלי המניות בחברת הטכנולוגיה הישראלית MCE SYS, שבה השקיע לפני שנה איירון סורס לפי שווי של 200 מיליון דולר, כך פורסם היום (שני) ב"דה מרקר".
פסק הדין ניתן בתביעתו של חיים בוקאי, שתיווך ב-2006, כשנה לאחר שהחברת הטכנולוגיה הוקמה, בעסקת השקעה בין החברה לבין איש העסקים, גיורא נפתלי, לפי שווי של מיליוני דולרים בודדים. בוקאי טען כי בתמורה לתיווך הובטחו לו אופציות בסך 5% מהון המניות באותה העת, אך לאחר שרוב ההשקעה הוחזרה לנפתלי, החברה התנערה מהתמורה.
השופט מגן אלטוביה קבע כעת כי מכיוון שהיה במקרה של בוקאי דילול מקפח, הוא יקבל 5% מהחברה בלי להתחשב בדילולים שהקטינו משמעותית את אחזקותיו. החברה היא אמנם פרטית אבל לפי השווי בגיוס, המניות יהיו שוות 10 מיליון דולר - כ-35 מיליון שקל.
MCE הוקמה ב-2005 והיא עוסקת בפיתוח ושיווק פתרונות תוכנה לתחזוק מערכות של טלפונים ניידים. משרדיה הראשיים נמצאים ברחוב יבנה בתל אביב, ויש לה משרדים גם בקנדה וארה"ב. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה