משפט

נאפיס תפצה בדרך לא שגרתית לקוחות במאות אלפי שקלים

לאחר ששלחה דיוור פרסומי שלא כדין, רשת המסעדות נאפיס תפצה לקוחות בסכום של 320 אלף שקל, בהטבה בפחית שתייה חינם ברשתות למספר חודשים
מערכת ice | 
נאפיס (צילום פייסבוק/ נאפיס)
רשת המסעדות 'נאפיס', תפצה לקוחות בהטבה בשווי של 320 אלף שקל סה"כ, להם תעניק בחינם פחיות שתייה. הרשת והתובעים הגיעו להסדר פשרה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, לאחר שנטען נגד הרשת כי הסניף בראשל"צ שלח הודעות דיוור פרסומי בנוגע למבצעי מכירות שלא בהתאם לתנאי חוק התקשורת האוסר הפצת דברי פרסומת, בין היתר באמצעות הודעת מסר קצר.
התביעה הוגשה ע"י לקוחה באפריל 2020, באמצעות עו"ד ליאת שטיין ועו"ד חן שטיין ממשרד עו"ד חן שטיין ושות', ובה הגישה גם בקשה לתביעה ייצוגית. בתביעה נטען כי בזמן הסגר הראשון במרץ 2020, במסגרת זמני החירום של נגיף הקורונה, שלחה הרשת דיוורים פרסומיים לחברי הקבוצה לצורך השאת רווחיה, וזאת ללא קבלת הסכמתם לקבלת דיוורים.

מנגד, טענה נאפיס באמצעות עו"ד דוד בר חוה כי כל פעולותיה נעשו על פי דין. בין השאר נטען כי ההודעה הראשונה שנשלחה הייתה הודעה אינפורמטיבית - ולא פרסומת - המיידעת את הלקוחות כי לאור מגבלות הקורונה, ובין היתר סגירת המסעדות לישיבה, עבר הסניף בראשל"צ לפעול באמצעות משלוחים ואיסוף עצמי. כן נטען כי ההודעה כללה קישור להסרה.
לאחר ששמעה את דברי שני הצדדים, המליצה להם השופטת לימור ביבי לנהל משא ומתן להסכם פשרה, והם אכן עשו זאת. במסגרת ההסדר, כאמור, נקבע כי הרשת תעניק כאמור לזכאים פיצוי בסכום כולל של 320 אלף שקל דרך הטבה של פחית שתייה חינם בכל הזמנה שתבוצע. הקבוצה המיוצגת הינה כל מי אשר קיבל מהסניף הנתבע בראשל"צ דברי פרסום מפרים אשר אינם עומדים בדרישות הדין, שבע שנים אחורה מיום הגשת התובענה ועד להכרעת בית המשפט אתמול.
 
תעניק כאמור לזכאים פיצוי בסכום כולל של 320 אלף שקל דרך הטבה של פחית שתייה חינם בכל הזמנה שתבוצע. הקבוצה המיוצגת הינה כל מי אשר קיבל מהסניף הנתבע בראשל"צ דברי פרסום מפרים אשר אינם עומדים בדרישות הדין, שבע שנים אחורה מיום הגשת התובענה ועד להכרעת בית המשפט אתמול.
מדובר בנתבעת המחזיקה ומפעילה את סניף נאפיס הוותיק בראשל"צ ברחוב משה בקר. יתר סניפי הרשת מוחזקים באמצעות זכיינים אחרים שאינם קשורים להסדר הפשרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה