משפט

רומן זדורוב חוזר הביתה אחרי 15 שנה: ההחלטה הדרמטית שקיבל בית המשפט

בית המשפט המחוזי בנצרת הכריע כי אחרי 15 שנה מאחורי הסורגים, האיש שהורשע ברצח בקצרין ב-2005 ישוב לביתו למעצר בית עם אזיקון, אולגה זדורוב לא מפתחת תקוות: "מוכנה להכל כי אני יודעת שלא יוותרו על הכל ויגישו ערעור אם יפסקו לטובתנו:
כפיר אדר |  11
רומן זדורוב (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
החלטה דרמטית מאוד התקבלה הבוקר (שני) בבית משפט המחוזי בנצרת, כאשר הוחלט לשחרר את זדורוב למעצר בית עם אזיקון, זאת אחרי 15 שנה שהעביר מאחורי הסורגים לאחר שהורשע ב-2006 ברצח של תאיר ראדה בקצרין.
מדובר במהלך חריג ביותר שנאשם ברצח משוחרר ממעצר מלא, ועל אחת כמה וכמה בלי שהיה תסקיר שבודק את מסוכנותו קודם לכן. הפרקליטות מבקשת עיכוב ביצוע כדי להגיש ערעור לבית המשפט העליון.
על פי הדיווח ברשת 13 בית המשפט הציב שורת תנאים לשחרורו של זדורוב: חוות דעת של מינהלת האיזוק האלקטרוני, פיקוח 24 שעות ביממה, כל יציאה תדרוש אישור בית המשפט ותיעשה בליווי מפקח. הוא יידרש להפקיד 150 אלף שקל ועוד 200 אלף שקל ערבות עצמית. כמו כן יוצמדו לו מפקחים, וכל אחד מהם יחתום על ערבות של 150 אלף שקל.
אשתו, אולגה זדורוב, אמרה לאחר קבלת ההחלטה: "אני לא רוצה להכנס לאיזו החלטה סופית, לא מצפה לשום דבר ונחכה לראות מה יהיה. אני ורומן דיברנו והוא לא מביע ציפיות, זורמים עם הזמן ונראה מה יהיה, גם הוא לא רוצה להתלהב יותר מדי. קשה לי להתייחס לשחרור שלו, כי ראיתי שהפרקליטות תפתח בחקירה, הייתי בהלם שהם פתאום נזכרים לעשות את זה ולשחק כבלשים".
לסיום הוסיפה: "אני מוכנה להכל כי אני יודעת שלא יוותרו על הכל ויגישו ערעור אם יפסקו לטובתנו. אני את המחשבות האלה רוצה לסלק אם הוא יחזור או לא, כי זה עולה בראש ואני מפסיקה לנשום פשוט. אם הוא יגיע אני אכין לו ארוחת ערב טעימה".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    בבקשה רומן זדורוב חף מפשע שתפו שתפן
    מרדכי 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש כמה בעיות...עם ההרשעה שמשום מה הסנגורים לא העלו לדיון.... 1. בשחזור: א.הוא לא ידע לאן ללכת עצרו אותו והוא ראה שלט ברוסית שירותים!!! ב. בשירותים כל הדלתות היו סגורות למעט הדלת של התא בו בוצע הרצח. ג. היציאה של זדורוב היתה בקפיצה מעל הדלת...ולא כפי שהרוצח/ת יצא/ה...רגל על מושב האסלה...רגל על הניאגרה...ורגל על קיר המפריד בין התאים....(אם זדורוב היה עולה על הניאגרה הניאגרה היתה נעקרת מהקיר מכאן שהרצח בוצע ע"י רוצח/ת פחות מ40 ק"ג) 2. הסכין ...זדורוב אמר ביצעתי את הרצח עם סכין יפנית הרצח בוצע בסכין משוננת. 3. לא נמצאו דגימות דנ"א של זדורוב בזירה ולא דנ"א של תאיר בסביבתו של זדורוב.... 4. למדובב הוא אמר שהוא לא אנס את תאיר...מתוך אמונה שתאיר נאנסה...וכמובן שלא היה אונס... 5. אף עד לא ראה את זדורוב בזירת הרצח או בסביבה בזמנים של הרצח... 6. אימא של תאיר כל הזמן חוזרת ואומרת לא חקרו את התלמידים שהיו קרובים לתאיר... 7. תאיר נלחמה ברוצח/ת והיו לה שערות ביד כנראה של הרוצחת...למה לא נבדקו בדיקת דנ"א? 8. בעדות של זדורוב הוא אמר שניקה את טיפות הדם ויצא מהתא....כל התא היה כבית מ
    סגור
  • 10.
    פרקליטות הרוע לא מסוגלת לומר טעינו
    משה זיכמר 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לשלם לרומן פיצויים של מיליוני שקלים כמו לעמוס ברנס על מאסר שקרי, הם נלחמים בהמשך והתבצרות בשקר שלהם נגדו. עולם הפוך !
    סגור
  • 9.
    זדורוב
    אילי 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שתבינו זה מקרה שיכול לקרות לכל אחד משטרה ופרקליטות מומחים לתפירת תיקים .מגיע לזדורוב שחרור מוחלט בלי תנאים מגבילים תתםסו את הרוצח/ת האמיתית למרות שהיא בת של.....
    סגור
  • 8.
    זדורוב
    אילי 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי ששפט ומי שתפר לרומן זגורוב תיק ומי שקשור למקרה אם זה אותה אישיות בכירה שביתו ביצעה את הרצח ויושב בן אדם חף מפשע מאחלת להם שבורא עולם ימצא את הדין בשבילם
    סגור
  • 7.
    זיידורוב
    זנדורוסקי 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בארץ מי שאין לו קשרים עם משהו בכל תחום. עירייה. מישטרה. בית מישפט. קופ"ח. ביה"ח הכל בן אדם דפוק
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    הצדק נ י צ ח והאמת יצאה מזמן לאור
    רבנית 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאושרת בשבילך בשביל אשתך ובשביל הילד.ברור שהוא אינו הרוצח???
    סגור
  • 5.
    רומן זדורוב יחזור לכלא
    יוסי 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כדי לירוק בפרצוף של אלו שיחליפו אותו שם.
    סגור
  • 4.
    חופשי ומאושר לא בית ולא אזיקון. שישלמו לו על עוצמת נפש (ל"ת)
    ישראלית 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    ברור שיבדקו ממה את מפחדת יש אמת אחת (ל"ת)
    חנה 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מאחל לרומן שיצא זכאי
    אריה 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    והפרקליטות תאכל את הדייסה הבאושה שבישלה. נראה שהם בפאניקה ויעשו הכל כדי להכשיל את המהלך. בצגק וגילוי האמת רחוקים מהם והלאה רק אגו מניע אותם.
    סגור
  • 1.
    רומן יצא הבייתה.
    יפעת 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    .לראות את המשפחה ...לראות אור שמש...לנשום אוויר צח...ועכשיו צריך להלחם בפרקליטות העויינת ורומן יצא זכאי מעבר לכל ספק..כבר מחכה לראותו יוצא עם משפחתו הביתה????
    סגור