משפט

סטודיו סי יירכש בקרוב? שמונה גופים גילו עניין ברשת מכוני הכושר

בית המשפט המחוזי בירושלים מינה שני נאמנים לרשת סטודיו סי עו"ד איל אייכל ממשרד יגאל ארנון ושות' ורו"ח דרור אברהם אטיאס ממשרד רואי חשבון ברזלי ושות' בירושלים, במקביל הודיע בא כוח החברה כי יש לא מעט עניין בה
כפיר אדר |  2
סטודיו C
בית המשפט המחוזי בירושלים מינה שני נאמנים לרשת סטודיו סי: עו"ד איל אייכל ממשרד יגאל ארנון ושות' ורו"ח דרור אברהם אטיאס ממשרד רואי חשבון ברזלי ושות' בירושלים. בנוסף, ביהמ"ש הורה לנאמנים שמונו להגיש חוות דעת ראשונית עד ליום 8.8.2021, במקביל: בא כוח החברה מדווח כי ישנם שמונה גופים שגילו עניין בחברה.
מעבר להחלטה על מינוי הנאמנים במהלך הדיון היום בבית המשפט מסר בא כוח החברה (עו"ד אקסלרוד), כי שמונה גורמים שונים פנו לחברה בתקופה האחרונה, ובחנו אפשרות של השקעה או רכישת פעילות החברה, ונטען כי נאמן  זמני שימונה, יוכל למצוא רוכש שיסכים להזרים כספים להבטחת פעילות החברה. עוד נטען, כי נפתחה פעילות בשם "סטודיו סי אונליין על ידי חברה אחרת, תוך שימוש בנכס של חברה שלישית שנמצאת בבעלות בעלי המניות של החברה, תוך שימוש באמצעים של החברה. 
בא כוח הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, טען ביחס למבצע לגיוס לקוחות שהתנהל לאחרונה, כי זכות הלקוחות לבטל עסקה תוך 14 ימים וראוי כי בית המשפט יורה לחברה להשיב למנויים ששילמו ב- 14 ימים האחרונים את כספם, חרף הבקשה לפתיחת הליכים
בית המשפט קבע כי: ישנה הסכמה רחבה לכך שהנכס העיקרי של החברה הוא המנויים הרבים. קיים חשש ממשי כי אם לא ימצא פתרון שיעמיד את העסק על רגליו, הלקוחות ימצאו חדרי כושר אחרים, חלק מן העובדים ימצאו מקומות עבודה מתחרים וחלקם ימצאו את עצמם ללא פרנסה. במצב כזה, יפגעו גם בעלי הנכסים שהשכירו לחברה את אולמות הסטודיו. 
לקראת סיום הדיון, מסר בא כוח החברה כי יש אפשרות לחברה לממן את המשך הפעילות למשך זמן קצר, ומצאתי כי כך ראוי לעשות, כדי לאפשר לבעל התפקיד שימונה לבחון במהירות אפשרות של הכנסת משקיע שיממן את המשך פעילות החברה. ביהמ"ש הורה לנאמנים שמונו להגיש חוות דעת ראשונית עד ליום 8.8.21 לאחר שיבחנו האם קיים משקיע שמוכן לממן מתווה של הפעלה זמנית לצורך מכירת פעילות החברה, כולה או חלקה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מקווה שמישהו ירכוש את הסטודיו. רוצה להתאמן (ל"ת)
    שיר 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    ענין רב
    דנה 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    וואו איזה חלום לרכוש את הרשת ולשקם אותה. אני התאמנתי שם. אהבתי את הקונספט שזה לנשים בלבד,קבוצות קטנות,כל שעה יש חוג. חבל רשת אהובה.
    סגור