משפט

ההתרחבות המפתיעה של פירמת עורכי הדין הבינלאומית בת"א: מה היא כוללת?

התרחבות משמעותית של גרינברג טראוריג בתל אביב: הפירמה מגייסת עורכי דין למגוון תחומים ומרחיבה את משרדיה במגדל עזריאלי
מערכת ice | 
בית משפט-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
פירמת עורכי הדין גרינברג טראוריג (GT) ממשיכה להתרחב בישראל, עם גיוס למגוון תפקידים במשרד בתל אביב. הפירמה, אחת מהגדולות בעולם, מחפשת עורכי דין לתחומי שוקי ההון ודיני העבודה, כמו כן גם אנשי שיווק. לצד הגיוס, GT מרחיבה את משרדיה בתל אביב, שיכסה 85% מקומה שלמה במגדל עזריאלי.
עו"ד ג'ואי שבות, שותף מנהל, GT תל אביב: "משרדנו בתל אביב מהווה מרכיב מהותי בפעילות הגלובלית של גרינברג טראוריג. הכניסה לישראל בתקופת האינתיפאדה השנייה והפתיחה הרשמית של המשרד בתל אביב לפני 12 שנה נבעה מהרצון לחזק את ישראל לצד האמונה הגדולה של קברניטי הפירמה במדינת ישראל ובמשק הישראלי, השקעה עסקית שממשיכה להוכיח את עצמה שוב ושוב. ההתרחבות שלנו, דווקא בשנה הזו, מעידה על החוזק של הכלכלה הישראלית ועל המשך העניין הגובר בעשיית עסקים עם ישראל, גם בימים מאתגרים אלו. אנו גאים להמשיך ולתמוך בלקוחותינו הישראליים המעוניינים להרחיב את הפעילות שלהם אל מחוץ לגבולות ישראל, ובלקוחות הבינלאומיים שלנו המעוניינים לפעול בישראל, ואנו זקוקים לאנשים מצוינים כדי להמשיך לעשות זאת".
עו"ד ג'ואי שבות (צילום: נתי גולד)

שרה דהאן- וייצמן, מנהלת עסקית, GT תל אביב: "מיום היפתחו של המשרד אני רואה כי הייחודיות שלנו מתבטאת בשילוב עולמות. מצד אחד, אנו מביאים את המומחיות המשפטית והפלטפורמה הבינ"ל עם הרבה תובנות וניסיון מהשטח, ומצד שני, אנחנו עובדים כאן בתל אביב, בשעון ישראל, בעברית, חיים ופועלים כאן. העבודה במשרד שלנו מאפשרת לשלב את העולם הבינ"ל והישראלי בטבעיות ובהצלחה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה