משפט

אזהרה לנהגים בישראל: כך נראית הונאת דו"חות עבירות המהירות

מהמשטרה נמסר: "מדובר בהודעת כזב שלא נשלחה על ידי אגף התנועה. יש להימנע מלחיצה על הקישור. אם אתם מקבלים קישור דומה אל תיכנו ללינק, בכל מקרה לא מדובר בדוח ממשטרת ישראל
מערכת ice | 
מצלמות מהירות (צילום מתוך אתר gov)
משטרת ישראל יוצאת באזהרה לציבור לפיה בימים האחרונים מופצת הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני של אזרחים באופן אקראי, תחת הכיתוב "עבירת מהירות". בנוסף, לתוכן ההודעה מצורף קישור לצפייה בצילומי מכמונת המהירות, לכאורה. 
מהמשטרה נמסר: "מדובר בהודעת כזב שלא נשלחה על ידי אגף התנועה. יש להימנע מלחיצה על הקישור. אם אתם מקבלים קישור דומה אל תיכנו ללינק, בכל מקרה לא מדובר בדוח ממשטרת ישראל.
רק לאחרונה, נהגים רבים שנסעו על כביש 1 הופתעו לגלות סוג חדש של מצלמות תנועה שהוצבו באזור. כעת, הסיבה להצבת המצלמות החדשות נחשפת. ב-"וואלה" חשפו כי מדובר בניסוי טכנולוגי חדש של חברת נתיבי איילון ומשרד התחבורה, במסגרתו אותם מצלמות ינסו לבדוק את כמות הנוסעים ברכב, זאת לצורך אכיפה בנתיבי תחבורה ציבורית משולבים.
כידוע, בחבי ישראל ישנם כבישים עם נתיבי תחבורה ציבורית עליהם מסומנים המספרים +2 או +3, כך שלמעשה רק רכבים בהם שניים או שלושה אנשים, תלוי בכביש, יוכלו לנסוע עליו, ובכך גם יצליחו לחסוך בעומסים, מה שלעדיין לא מוכיח את עצמו יתר על המידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה