משפט

רשות המסים מסבכת את העיר הזו: עשרות רכבים הוחרמו

פעילות המשטרה ורשות המסים נגד סרבני מס בנצרת, שצברו חובות  בהיקף כולל של 18 מיליון שקל הובילה לכך שנתפסו ועוקלו 12 רכבים, כנגד חובות למס הכנסה, מע"מ ומיסוי מקרקעין. משטרת ישראל ורשות המסים ימשיכו במאבקם כנגד פעילות בלתי חוקית לרבות פעילות בתחום הפשיעה הכלכלית
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לא פחות מ-12 כלי רכב עוקלו לבעלי חובות מס בסכום של כ-18 מיליון שקל בעיר נצרת בפעילות משותפת של רשות המסים ומשטרת ישראל: במסגרת פעילות משותפת של יחידת האכיפה הצפונית של רשות המסים (הוצל״פ חיפה) ושוטרי המחוז הצפוני במשטרת ישראל בוצעה הלילה פעילות לאיתור סרבני מס.
הפעילות התמקדה בסרבני מס בנצרת, שצברו חובות  בהיקף כולל של 18 מיליון שקל. במסגרת הפעילות נתפסו ועוקלו 12 רכבים, כנגד חובות למס הכנסה, מע"מ ומיסוי מקרקעין. משטרת ישראל ורשות המסים ימשיכו במאבקם כנגד פעילות בלתי חוקית לרבות פעילות בתחום הפשיעה הכלכלית

במקביל, במהלך פעילות של שוטרי יחידת רכב כבד של משטרת התנועה הארצית בכביש 40 סמוך למחלף רמלה, נעצר נהג משאית בן 44 תושב חולון לבדיקה עם עצירת המשאית עלה חשד לנהיגה בשכרות בעקבות ריח חזק של אלכוהול הנידף מפיו של הנהג. 
בוצעה לנהג בדיקת שכרות באמצעות מכשיר "הינשוף" שתוצאותיה הצביעו על כמות של 381 מ"ג אלכוהול ופסול לנהיגה ע"י בימ"ש. הנהג נעצר ונכלא ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה