משפט

רשות המסים סוגרת את הברז: נדל"ן ב-10 מיליון שקל וצ'קים הוחרמו

בית המשפט האריך את מעצרם של שניים מבין אותם החשודים בעבירות הלבנת הון בחמישה ימים ושל החשוד המרכזי בשבעה ימים. במהלך הפעילות שוטרי היחידה תפסו כסף מזומן בסך 450,000 שקל , ארבעה  כלי רכב השייכים לחשודים המרכזיים , נדל"ן בשווי מוערך של 10 מליון שקלים, 120 המחאות בשווי של 910,000 שקל
מערכת ice | 
נדל"ן בארץ (צילום פלאש 90/ נתי שוחט, shutterstock)
המאבק בארגוני הפשיעה של רשות המסים ומשטרת ישראל עולה מדרגה. בהמשך לפעילות מהבוקר של היחידה הארצית לחקירת פשיעה ארצית ובינלאומית (יאחב״ל) להב 433, במסגרת זו, נעצרו 3 חשודים בעבירות הלבנת הון.
בהמשך בית המשפט האריך את מעצרם של שניים מבין אותם החשודים בחמישה ימים ושל החשוד המרכזי בשבעה ימים. במהלך הפעילות שוטרי היחידה תפסו כסף מזומן בסך 450,000 שקל , ארבעה  כלי רכב השייכים לחשודים המרכזיים , נדל"ן בשווי מוערך של 10 מליון שקלים, 120 המחאות בשווי של 910,000 שקל. 

על פי החשד, הכסף והרכוש שנתפסו הושגו  מביצוע עבירות פליליות . החקירה בשיתוף הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור במשרד המשפטים ויחד עם חוקרי יחידת יהלו"ם ברשות המיסים, מע״מ ובליווי פרקליטות מחוז מרכז.
במקביל, מהלך יום שני שבוע שעבר, נכנסו כוחות גדולים של שוטרי תחנת מודיעין עילית במרחב שומרון יחד עם כוחות צה"ל מחטמ"ר אפרים ופקחי הפדרציה לקניין רוחני לכפר הפלסטיני דיר קדיס לאכיפת עבירות של החזקה ומכירת סחורות מזויפות ובלתי חוקיות.
בפעילות הכוחות פשטו על עסקים המוכרים פרטי לבוש מזויפים ממספר מותגים ידועים, במהלך הפעילות החרימו הכוחות כ-268 פרטי לבוש מזויפים, בנוסף לכך הוחרמו מאות קופסאות סיגריות מזויפות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה