משפט

הפשיעה במגזר הערבי: זה סכום העתק שהוחבא בפשיטה של משטרת ישראל

במהלך פעילות שביצעו בלשי מחוז צפון יחד עם לוחמי היס"מ ביישוב איכסאל הגיעו הכוחות לביצוע צו חיפוש, שם הם הבחינו כי נזרק תיק מתוך הבית לעבר הגג ובחיפוש בו איתרו סכום כסף גדול במזומן, שנתפס על חם
מערכת ice | 
הכסף המזומן שנתפס בפשיטה (צילום דוברות משטרת ישראל)
שוטרי המחוז הצפוני של משטרת ישראל ממשיכים במאבקם הנחוש והבלתי מתפשר בתופעת האלימות והפשיעה ברחוב הערבי, והבוקר (רביעי) הם חשפו כי במהלך פעילות שביצעו בלשי מחוז צפון יחד עם לוחמי היס"מ ביישוב איכסאל הגיעו הכוחות לביצוע צו חיפוש.
בזמן הגעת הכוחות למקום הם הבחינו כי נזרק תיק מתוך הבית לעבר הגג ובחיפוש בו איתרו סכום כסף גדול במזומן, שנתפס על חם על ידי השוטרים, אותו ניסו העבריינים להחביא. בהמשך החיפוש שערכו השוטרים בבית נתפס סכום כסף נוסף בשקלים ובדולרים בסכום כללי של כרבע מיליון שקל. החשוד, תושב המקום, נעצר על ידי השוטרים להמשך חקירתו בתחנת המשטרה בסיומה יוחלט האם לבקש את הארכת מעצרו בבית המשפט.
ממשטרת ישראל נמסר כי "משטרת מחוז צפון מקיימת פעילות ענפה במאבק בפשיעה האלימה. הפעילות מבוצעת בכל המישורים מסיכול הברחות וסחר בכלי נשק, דרך פעילות סמויה לסיכול פעילות עבריינית טרם ביצועה ועד תגובה מהירה לכל אירוע אלימות באמצעות נוכחות ופעילות מתמדת למען שמירה על ביטחון הציבור". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה