כסף וצרכנות

רשות המסים מחזירה לכם כסף: אלו התנאים שעליכם לעמוד בהם

לכבוד יום הצדקה הבינלאומי, ברשות המסים מנסים לעשות לכם סדר - כדי להיות זכאים להחזר המס, יש לעמוד בתנאים הבאים: התרומה ניתנה לגוף שיש לו אישור לזיכוי מס לתרומות לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, התרומה בסכום של 200 שקל ומעלה. הסכום המקסימלי לתרומה הוא עד 30% מההכנסה השנתית החייבת במס, או 9,300,000 שקל
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
האם אתם תורמים במהלך השנה? אם כן, לרשות המסים בישראל יש לנו חדשות טובות עבורכם, כאשר יתכן שמגיע לכם החזר מס בשיעור של 35% על התרומות שלכם אם אתם עומדים בתנאים מסוימים.
לכבוד יום הצדקה הבינלאומי, ברשות המסים מנסים לעשות לכם סדר - כדי להיות זכאים להחזר המס, יש לעמוד בתנאים הבאים: התרומה ניתנה לגוף שיש לו אישור לזיכוי מס לתרומות לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, התרומה בסכום של 200 שקל ומעלה.

כמו כן, הסכום המקסימלי לתרומה הוא עד 30% מההכנסה השנתית החייבת במס, או 9,300,000 שקל, (הנמוך מביניהם). כדאי לדעת: במקרים בהם התרומה עולה על התקרה המקסימלית, ניתן לממש את הזיכוי במשך שלוש שנות המס הבאות.
איך מקבלים את החזר המס? על פי רשות המסים, אם אינכם מחויבים בהגשת דוח שנתי, תוכלו להגיש בקשה להחזר מס. בנוסף, אם אתם מגישים דוח שנתי, תמלאו את הסעיפים הרלוונטיים בדוח השנתי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מגיע לי החזר
    NRMG 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי אני לא תורם לאף אחד.
    סגור