משפט

החברה הישראלית יצאה מחדלות הפירעון: איש העסקים ניצח בענק

חברת USHOPS של מוטי מזומן בניצחון בבית המשפט – תמשיך לפעול לתהליך הבראה. בית המשפט פסק לטובת חברת השילוח USHOPS סגר את התיק של חדלות הפירעון ומאפשר לה להבריא את החברה ולהמשיך לתת שירות ללקוחותיה הנאמנים.
מערכת ice |  4
צילום shutterstock, ויקיפדיה-Hanay
חברת USHOPS בבעלותו המלאה של איש העסקים מוטי מזומן אשר הוקמה לפני 23 שנים, ושנקלעה לקשיים בשנה האחרונה בעיקר בעקבות מלחמת חרבות ברזל, קיבלה השבוע (שני) זריקת עידוד מבית המשפט המחוזי בחיפה, בהחלטת השופטת עפרה אטיאס, בה קבעה השופטת כי אין הצדקה למתן צו חדלות פירעון לחברה.
השופטת אטיאס סגרה את התיק של חדלות הפירעון והתירה תהליך של עיכוב הליכים בחברה על מנת לאפשר לה להזרים הון, לבצע השקעות חדשות ולהמשיך לפתח את החברה ולשרת את לקוחותיה הקיימים.
 
מזומן, בעלי החברה שהקים אותה לפני 23 שנים, כחברת שילוח ויבוא אישי בינלאומי, למעשה מסיר בזאת איום שריחף מעל החברה במשך שלושת החודשים האחרונים, בו ניסו חלק מעובדי החברה שהתפטרו או פוטרו להביא את החברה לחדלות פירעון על מנת למשוך כספים מהמוסד לביטוח לאומי.
כאמור, החלטת בית המשפט מאתמול קובעת כי החברה תמשיך לפעול כרגיל תחת ניהולו של מזומן ולמעשה מביעה אמון בניהולו וביכולתו להבריא את החברה ולהעלות אותה על פסים חדשים של צמיחה והשקעות נוספות.
חברת USHOPS פועלת בשוק הישראלי מזה 23 שנה ומספקת פתרונות ייבוא אישי ושילוח ללקוחות ישראלים של מוצרים מארה״ב וממקומות אחרים בעולם, באמצעות כתובת מקומית במדינת המקור. השירות מאפשר ללקוחות ישראלים נגישות למוצרים רבים שאינם נשלחים כלל לישראל, וכן למוצרים במחירים נמוכים יותר ממחיריהם בארץ, ולמעשה מאפשר ללקוחות להתמודד עם יוקר המחייה בישראל על ידי ייבוא אישי במחירי אמריקה. החברה משרתת כמיליון לקוחות מאז הקמתה ושולחת  עשרות אלפי חבילות בחודש ללקוחותיה המרוצים והנאמנים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא להתקרב. חברה של נוכלים
    NAV 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להתקרב. חברה של נוכלים
    סגור
  • 3.
    אך להשמיד את החמס
    ירוחם 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה של דמגוג אני הייתי מוחק אותה
    סגור
  • 2.
    סתם שאלת תם, למה מצב החברה קשור למלחמה? (ל"ת)
    דוד 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא אחזור להשתמש בשרותשלהפ
    הלקוח 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחבילה האחרונה המתנתי 4 חודשים. לא היה מענה מהם. השתמשתי השרות הטוב שלהם. לא שנים .לא עוד
    סגור