משפט

רשות המסים אחרי גרושתו של אייל גולן: "טענותיה לא נכונות"

מרשות המסים נמסר בתגובה לטענות של דניאל גרינברג על התיק שחויבה לשלם עליו: ״בשל חובת הסודיות לא נוכל להתייחס לפרטי המקרה. עם זאת, עלינו לציין כי טענות הנוסעת על עיכוב בטיפול אינן נכונות. הוצע לה ליסוע לביתה ולקבל הודעת חיוב בהמשך והיא בחרה להמתין במקום עד להגעת המזוודות שלה ולהשלמת התהליך״
מערכת ice |  2
רשות המסים (צילום shutterstock)
אחרי שהלילה (רביעי) חזרה דניאל גרינברג מהחופשה בצרפת עם הילדים ובן הזוג החדש, איש העסקים הצרפתי יהודי ריצ'ארד אורלנסקי. וכשהגיעה לנתב"ג עברה במכס ונעצרה על ידי אחד מפקחי המכס, שמצא תיק יוקרתי שנמצא בתוך המזוודה שלה. גרינברג שילמה לא פחות מ-8,500 שקלים, מכס פלוס קנס, כעת מגיעה תגובת רשות המסים.
מרשות המסים נמסר בתגובה: ״בשל חובת הסודיות לא נוכל להתייחס לפרטי המקרה. עם זאת, עלינו לציין כי טענות הנוסעת על עיכוב בטיפול אינן נכונות. הוצע לה ליסוע לביתה ולקבל הודעת חיוב בהמשך והיא בחרה להמתין במקום עד להגעת המזוודות שלה ולהשלמת התהליך״

כזכור, גרינברג שיתפה את החוויה הלא נעימה בשיתוף סטורי בחשבון האינסטגרם שלה. מבינות איך זה עובד במדינת ישראל?" ועוד הוסיפה, "שעה וחצי אני פה, כן כן. הוציאו לי תיק שנרכש לפני שלושה חודשים, הם לא יודעים כמה הוא עולה. מעכבים אותי כדי למצוא באינטרנט את השווי של התיק כי אין קבלה, אין שקית, אין כלום- התיק משומש, כן?"
 
מתוך עמוד האינסטגרם: daniel_greenbergg@
ועוד הוסיפה גרינברג: "אבל שעה וחצי מעכבים אותי עם שני ילדים קטנים באוטו, ואז אומרים לי שאני צריכה לשלם 8,500 ש"ח מיסים כולל קנס. עכשיו סבבה, הוצאתי את הכרטיס, עכשיו אני צריכה להתעכב כי הם לא יודעים להפעיל את המדפסת. שלוש שעות אני פה בשביל הקרקס הזה".
תגיות רשות המסים
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כרמיאל
    אתי 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חצופה
    סגור
  • 1.
    לא מעניין (ל"ת)
    טופק 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור