משפט

הוגש כתב אישום: זה רופא הנשים שמואשם בעבירות מין

כתב אישום מטעם פרקליטות המדינה הוגש היום (רביעי) נגד רופא נשים שמואשם בעבירות מין ומעשה סדום במטופלות במטופלות
מערכת ice | 
משפט (צילום shutterstock)
פרקליטת המדינה הגישה היום (רביעי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי נגד בגניקולוג פרופ' מנחם אלקעי בגין עבירות מין כלפי מטופלות. בכתב האישום מיוחס לאלקעי עבירות רבות של אינוס ומעשי סדום במרמה.
כפי שפורסם במאקו, פרופ' אלקלעי, מומחה ברפואת נשים ומיילדות ומומחה באורוגניקולוגיה - תת-התמחות במיילדות ובגניקולוגיה העוסקת בהערכה אבחון וטיפול בתחלואת דרכי השתן התחתונות, בצניחת אברי האגן, ובהפרעות בתפקוד סוגרי פי הטבעת. בתקופה הרלוונטית לכתב האישום שימש פרופ' אלקלעי כמנהל היחידה לאורוגניקולוגיה באגף נשים ויולדות במרכז הרפואי "שיבא" בתל השומר וכן שימש כמנהל היחידה לאורוגניקולוגיה באגף נשים ויולדות בבית החולים "פוריה". בנוסף, טיפל אלקלעי במטופלות באופן פרטי, במרפאותיו במודיעין וברמת גן.
על פי כתב האישום, בין השנים 2013 - 2021, בהזדמנויות שונות ובמרפאות השונות, בתשעה מקרים שונים, ניצל פרופ' אלקלעי את תפקידו ואת האמון שניתן לו על ידי המתלוננות המפורטות בכתב האישום, וכן את מצבן הגופני בעת בדיקתן. במהלך ביצוע הבדיקה הגינקולוגית או הטיפול הרפואי, החדיר הנאשם את אצבעותיו לנרתיקן של המתלוננות ובמקביל עיסה את הדגדגן שלהן, באופן שנחזה להראות כאילו עיסוי הדגדגן הוא חלק מהבדיקה או הטיפול הרפואי. "במעשיו אלו, בעל הנאשם את המתלוננות, בהסכמה שהושגה במרמה, לגבי מהות המעשים".
נמסר מהפרקליטות כי יש איסור פרסום על פרטים שעלולים לגרום לזיהוי המתלוננות, ובנוסף קיים איסור לפרסם את כתב האישום במלואו. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להטיל תנאים מגבילים על הנאשם בנושא איסור עיסוקו ברפואת נשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה