בארץ

ח"כ אלמוג כהן מתפוצץ על הפרקליטות: "נסגור לכם את מקום העבודה"

בעקבות המקרה בו חיילי צה"ל הואשמו ברצח של מחבל נוח'בה במהלך אירועי ה-7 באוקטובר התקיים דיון מיוחד בוועדת חוק, חוקה ומשפט בכנסת. "אתם מבינים מה היה שם?" שאל את הנציגים. גם לימור סון הר מלך הצטרפה לקריאות, "את היית שם?" 
מערכת ice |  1
אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
היום (ראשון) התקיים דיון מיוחד בוועדת חוק חוקה ומשפט, בראשותו של שמחה רוטמן. הדיון התמקד ביחס המשטרה והפרקליטות בחקירת הלוחמים בנוגע לרצח מחבל הנוח'בה. פרשה זו התפרסמה בפומבי לאחרונה, וגררה אחריה תגובות זועמות רבות. 
בדיון בוועדה השתתף גם חבר הכנסת מעוצמה יהודית, אלמוג כהן. במהלך הדיון צעק חבר הכנסת אל עבר נציג הפרקליטות שנכח באירוע. "אתם מבינים מה היה שם?" שאל. עוד האשים את חבריי הפרקליטות בכך שלא סיירו בעוטף ולא ראו את הסרטונים מאירועי ה-7 באוקטובר. 
 
"אין לך זכות לשפוט אף אחד בכלל", קרא לעברו, "אתם חוצפנים!". לקריאות הצטרפה גם חברת הכנסת לימור סון הר מלך שישבה לידו "את היית שם?" שאלה. רוטמן ניסה לרסן מעט את התפרצותו של חבר הכנסת אבל הוא המשיך בדבריו. "אני אומר לכם, הנה, פעם הבאה שתחשבו לשים יד על החיילים שלנו אנחנו נסגור לכם את מקום העבודה. אם את הכנסת אפשר לסגור - גם אצלכם אפשר לסגור. אין מחאה אפקטיבית בלי הפרעה לסדר הציבורי, תתביישו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ח"כ אלמוג כהן מתנהג כאילו הוא עדיין מנהל את בית הפנקייק
    מרכזניק 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבאר שבע. במדינת ישראל יש חוק ויש נהלים. אני לא בעד לחקור אף חייל שלנו, אבל הבהמתיות שלך לא עוזרת. אתם מחוקקים תחוקקו.
    סגור