משפט

אחרי נאפיס, בנדיקט ואבולעפיה: בית הקפה האהוב נסגר מיידית

בתאריך 12.8.24, עצרו שוטרי תחנת ת"א צפון בבית קפה ברחוב דבורה הנביאה בת"א ,שוהה בלתי חוקי, ללא אישורי שהייה, אשר על פי החשד הועסק על ידי בעלי העסק בניגוד לחוק. וממ"ז ת"א חתם אתמול על צו סגירה מנהלי לבית העסק למשך 30 ימים
מערכת ice |  2
קפה וקוראסון (צילום freepik)
במסגרת אכיפה משטרתית ממוקדת נגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, שוטרי מרחב ירקון במחוז תל אביב מבצעים פעילות מוגברת בעסקים ובאתרי בנייה, בהם קיים חשש להעסקת או הלנת שוהים בלתי חוקיים, במטרה לחזק את בטחונו ושלומו של הציבור.
בתאריך 12.8.24, עצרו שוטרי תחנת ת"א צפון בבית קפה ברחוב דבורה הנביאה בת"א ,שוהה בלתי חוקי, ללא אישורי שהייה, אשר על פי החשד הועסק על ידי בעלי העסק בניגוד לחוק. 

השוטרים עצרו את השב"ח ובעלי העסק לחקירה ובעקבותיה פעלו שוטרי הרישוי במרחב ירקון ותחנת ת"א צפון, בסיוע תובע רישוי מחוז תא לסגירת העסק וממ"ז ת"א חתם אתמול על צו סגירה מנהלי לבית העסק למשך 30 ימים מיום 19.8.24 ועד ליום 17.9.24 כולל.
קבלנים ואזרחים המעסיקים תושבי שטחים ללא היתר שהייה ועבודה מסכנים הן את עצמם והן את הציבור הישראלי כולו, הן בהיבט הביטחוני והן בהיבט הפלילי. משטרת ישראל מבצעת כל העת מבצעי אכיפה רחבי היקף לאיתור ומעצר שוהים בלתי חוקיים, מעסיקים, מסיעים ומלינים. פעילות המשטרה נועדה בראש ובראשונה לצמצם את פעילות הפח״ע כמו גם את הפעילות הפלילית
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה בית קפה יש ברחוב דבורה הנביאה בדיוק ? (ל"ת)
    ירון 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    למה שוהים בלתי חוקיים מה אם אזרחים ישראלים ? (ל"ת)
    קשקש 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור