משפט

בית הקפה האהוב נסדר מיידית: "חשש להימצאות שב"חים"

במסגרת האכיפה המשטרתית הממוקדת נגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, שוטרי מרחב ירקון במחוז ת"א מבצעים פעילות מוגברת בעסקים ואתרי בנייה, בהם קיים חשש להימצאות שוהים בלתי חוקיים, במטרה לחזק את בטחונו ושלומו של הציבור
מערכת ice |  2
בית קפה (צילום freepik)
מפקד מחוז תל אביב, ניצב פרץ עמר, חתם על צו סגירה לבית קפה בהרצליה אשר העסיק תושב ירדן אשר התחזה לאזרח ישראלי כשהוא שוהה בישראל בניגוד לחוק והשוטרים עצרו את החשוד
במסגרת האכיפה המשטרתית הממוקדת נגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, שוטרי מרחב ירקון במחוז ת"א מבצעים פעילות מוגברת בעסקים ואתרי בנייה, בהם קיים חשש להימצאות שוהים בלתי חוקיים, במטרה לחזק את בטחונו ושלומו של הציבור.

כאמור, בתאריך 27.6.24, אותר בבית קפה בהרצליה שוהה בלתי חוקי (בן 22 ,תושב ירדן) שהועסק בניגוד לחוק. על פי החשד בעת הגעת השוטרים החשוד אשר שהה בישראל שלא כחוק התחזה לאזרח ישראלי ואף החזיק חומר חשוד כסם מסוכן בכליו. החשוד נעצר והמעסיקים עוכבו לחקירה. 
בעקבות החקירה פעלו שוטרי הרישוי במרחב ירקון ותחנת גלילות לסגירת העסק וממ"ז ת"א חתם אתמול על צו סגירה מנהלי לבית העסק למשך 30 ימים מיום 3.7.24 ועד ליום 3.8.24 כולל. החקירה בעניין בעלי העסק והשב"ח נמשכת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא למסתננים
    צילי 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תושבי מדינת ישראל לא לומדים לקח! אחרי מה שקרה ב7 לאוקטובר עדיין עובגים על חוק? מסתננן מועסק בעבודה בבית קפה ? שומו שמים.מתי תלמדו ? או שלא.באים לפגע.מה לא ברור.עוד עם סמים באמתחתו ..חברים תתעשתו קחו עצמכם ליסים.היו זהירים. די עם החיפוף.
    סגור
  • 1.
    הזוי
    דויד 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אין פרטים על בית הקפה ???
    סגור