כסף וצרכנות

בית הקפה האהוב נסגר אחרי 12 שנה: איזו רשת תיפתח במקומו?

בית הקפה המפורסם "בן עמי", שפועל ב-12 השנים האחרונות בשכונת עמק הרפאים בירושלים, וכבר מזמן הפך לסוג של סמל במושבה הגרמנית, סוגר את שעריו בשל "סיבות אישיות" של הבעלים. איזו רשת בתי קשה גדולה תיפתח במקומו?
מערכת ice | 
קפה (צילום vecteezy)
אין אדם אחד שגר בירושלים בשנים האחרונות ולא מכיר את בית הקפה המפורסם "בן עמי", שפועל ב-12 השנים האחרונות בשכונת עמק הרפאים בירושלים, וכבר מזמן הפך לסוג של סמל במושבה הגרמנית.
אלא שכעת נודע כי בית הקפה האהוב סוגר את שעריו אחרי 12 שנה. לפני קצת יותר מחודש, בית הקפה כבר הפסיק את פעילותו, כאשר לפחות על פי השלט שנתלה על דלתו, הוא נסגר לרגל שיפוצים. אלא שבימים האחרונים נתלה שלט גדול בכניסה שלו, בו נכתב "להשכרה".
על פי "מיינט ירושלים", בעלי הנכס בשכונת הרפאים טוען כי המקום נסגר מסיבות אישיות של הבעלים, וכעת הם מחפשים אחר מותג ארצי גדול שיפתח במקומו סניף, כאשר עדיין לא ברור איזה מהרשתות הגדולות בישראל ייקחו את המקום.
כזכור, לאחרונה נודע כי קפה הסטריטס באבן גבירול ייסגר אחרי 12 שנות פעילות והוא מצטרף למכת הסגירות של בתי הקפה והמסעדות בתל־אביב שנמשכת ולא עושה סימנים של עצירה.
הפעם מדובר באחד מבתי הקפה הוותיקים בעיר שאחרי 12 שנים עוצר את פעילותו. מדובר בסניף השני והצעיר יותר של רשת בתי הקפה שחוגגת ממש החודש 16 שנה להקמת הסניף הבכור והאהוב ברחוב קינג' גורג' שעבר לאחרונה שיפוץ משמעותי, וחוזר לעבוד 24/7 כמו לפני הקורונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה