משפט

חיים לוינסון נושם לרווחה: כתב אישום נגד השוטר שתקף אותו

כתב האישום מתייחס לאירוע אלים שהתרחש באצטדיון טדי בירושלים, בו הואשם השוטר בתקיפת העיתונאי חיים לוינסון, מגיש קשת 12, המצב הסלים כאשר השוטר תקף את לוינסון בתנועת חניקה, ורק כאשר העיתונאי זעק "אני לא נושם", שחרר השוטר את אחיזתו
מערכת ice |  1
חיים לוינסון (צילום מסך קשת 12)
פרקליטות המדינה הגישה היום (שני) כתב אישום חמור נגד שוטר ממחוז ירושלים בבית משפט השלום בעיר. האישום מתייחס לאירוע אלים שהתרחש באצטדיון טדי בירושלים, בו הואשם השוטר בתקיפת העיתונאי חיים לוינסון, מגיש קשת 12.
האירוע החמור התרחש כזכור ב-20 בינואר 2024, במהלך משחק כדורגל בין הפועל ירושלים להפועל באר שבע. סמוך לשעה 20:00, פרצה מהומה ליד שער הכניסה לאצטדיון, כאשר אוהדים התקהלו במקום. לוינסון, שנכח באירוע כעיתונאי, החל לתעד את פעולות השוטרים לפיזור ההמון ולהרחקת אחד האוהדים.

על פי כתב האישום, לוינסון המשיך לעקוב אחר השוטר הנאשם ולצלם את התנהלותו, תוך שהוא מביע ביקורת על התנהגותו. בתגובה, השוטר ניסה לחטוף בכוח את הטלפון הנייד מידיו של העיתונאי. המצב הסלים כאשר השוטר תקף את לוינסון בתנועת חניקה, ורק כאשר העיתונאי זעק "אני לא נושם", שחרר השוטר את אחיזתו.
האירוע לא הסתיים בכך. לאחר שחרור העיתונאי, השוטר הסיר בכוח את משקפיו של לוינסון והשליך אותם לעבר הקיר לכאורה. התנהגות זו של השוטר, שאמור היה לשמור על הסדר והביטחון, מעלה שאלות קשות לגבי התנהלות כוחות המשטרה באירועים ציבוריים ויחסם לעיתונאים המסקרים אותם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל שלא רוקן עליו מחסנית ! (ל"ת)
    אסף 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור