תקשורת ומדיה

חיים לוינסון עבר את הגבול בציוץ חריג? "לבן אדם אין בושה?"

לאחר שגולן יוכפז התייחס למאבק של עובדי חדשות 13 נגד מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' וציין כי תאגיד השידור הישראלי עשוי להתמודד עם אותה בעיה, מיהר חיים לוינסון להביע את עמדתו בנושא. חיים לוינסון: "לבנאדם אין בושה? הוא הביא את אסלה חסון לתאגיד ואז מדבר על חיסול העיתונות בידי הממשלה?"

מערכת ice |  4
חיים לוינסון (צילום מסך קשת 12)
גולן יוכפז, מנכ"ל תאגיד השידור הישראלי, פרסם מוקדם יותר היום (ראשון) את טורו באתר החדשות "וואלה". יוכפז התייחס למאבק הממושך של עובדי חדשות 13 נגד מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' לתפקיד מנכ"לית חברת החדשות.
יוכפז, מנכ"ל חדשות 10 לשעבר, נכח בכנס החירום של עובדי חברת חדשות 13 ואמר: "המטרה האמיתית היא לקשור ברצועה קצרה את התקשורת". בהמשך הטור, כתב יוכפז: "13, בגלגולה הקודם כחדשות 10 - הייתה בשיאה המקצועי ובשיא הפופולאריות שלה, עד לפני שנים אחדות, כאשר לא חששה להביא מידי ערב תחקיר מימין ומשמאל, למתוח ביקורת על כל כיוון, וכאשר השמיעה ביקורת נוקבת ומנומקת על הדרך שבה התקבלו החלטות שלטוניות. היה לזה, ויש לזה קהל גדול".
 לצד זאת, ציין יוכפז כי הוא חושש לעתיד הערוץ שבראשו הוא עומד:  "אני יודע שאנחנו ב'כאן' עלולים להיות הבאים בתור (כבר היינו שם). האש מנווה אילן כבר עושה דרכה אלינו, לכיוון גבעת שאול בירושלים".
 
איש התקשורת דויד ורטהיים, פרסם את הטור של גולן יוכפז ברשת החברתית X (לשעבר) ומי שמיהר להביע את עמדתו בנושא הוא חיים לוינסון, מגיש תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון" בערוץ 12.
"לבנאדם אין בושה? הוא הביא את אסלה חסון לתאגיד ואז מדבר על חיסול העיתונות בידי הממשלה?", כך כתב חיים לוינסון בציוץ ברשת החברתית X. יהודה שלזינגר, הכתב הפוליטי של עיתון ישראל היום, השיב לחיים לוינסון וכתב: "'אסלה חסון'. בן כמה אתה?".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רחמו על לווינסון. אדם חולה בראש. זאת הרמה של 12. (ל"ת)
    שולה 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    לוינסון לא מתקרב לסוליה של חסון. רכלן מסית ושופר של השמ (ל"ת)
    תכלס 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    למה צריך את השיימינג לאיילה חסון
    גידי 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמה פעמים צריכים בכתבה להזכיר את דברי האיוולת והליכלוך של לוינסון על אילה חסון מה זה תורם ?
    סגור
  • כי מגיע לה
    כרמלה 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילה חסון בודה ו " מתחקרת" ללא התאמות
    סגור