משפט

המשטרה באזהרה חמורה לישראלים: אל תגיעו למקום הזה

בעקבות מקרים חוזרים ונשנים של ישראלים שנכנסו לשטחי A, חלקם בכוונה וחלקם בטעות, מבקשים להזכיר כי פעולה זו היא מסוכנת ואסורה. "נדגיש כי הכניסה לשטח האסור מסומנת בשלט אדום". כך תמנעו טעויות באפליקציות הניווט השונות
מערכת ice | 
שטח A (צילום דוברות המשטרה)
דוברות המשטרה ביקשה להדגיש היום (חמישי) שוב כי כנסית אזרחים לשטחים הנמצאים תחת שליטה של הרשות הפלסטינית היא אסורה ומהווה סיכון משמעותי. על-פי הודעת דוברות המשטרה, בתקופה האחרונה נרשמו מספר אירועים בהם נכנסו ישראלים לשטחי A. ככל הנראה, חלק מהנכסים עשו זאת בטעות וחלק בכוונה. 
כך למשל, תושב פתח-תקווה הגיעה לקלקיליה על מנת לתקן את רכבו, שני ישראלים אחרים נכנסו לשטחי A על מנת לאתר את רכבם הגנוב. עוד פורסם כי מכונית בבעלות ישראלית הוצתה לאחר שנכנסה בטעות לשטח שנמצא בשליטת הרשות הפלסטינית. ממשטרת ישראל נמסר: "נדגיש כי הכניסה לשטח האסור מסומנת בשלט אדום וברור המבהיר כי יש להימנע מתנועה לכיוון זה". 
במשטרה הסבירו כי הם יודעים כי טעות שכזו יכולה לקרות בשל חוסר היכרות עם הכבישים באזור או בגלל תקלה באפליקציות הניווט, למשל בשל שיבושים במערכת ה-GPS. על מנת להימנע עד כמה שניתן מתקלות באפליקציות הניווט במשטרה מבקשים להדגיש כי ניתן לסמן באפליקציות הניווט שלא להגיע לשטחים אלו. עוד הדגישו כי נסיעה בשטחי הגדה המערבית דורשים משנה זהירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה