בארץ

שיבושי GPS בתל אביב ותקיפה בעיראק: דריכות שיא לאחר ניסיון החיסול

לאחר ניסיון החיסול בלב ביירות שבלבנון, עליו לקחו אחריות בצה"ל באופן חריג, הדיווחים ברשת רבים וסותרים, אך ככל שהזמן עובר מתקבלים יותר דיווחים המעלים את האפשרות כי ניסיון החיסול צלח. ברקע הסערה והאיומים מחיזבאללה, דיווחים על שיבושי GPS במרכז הארץ
מערכת ice | 
חסן נסראללה (צילום shutterstock)
תגובה ישראלית לטבח שביצע חיזבאללה במג'דל שמס בו נהרגו 12 ילדים, הייתה רק עניין של זמן ושאלה של מתי ואיך. על אף שבימים האחרונים דווח כי ישראל העבירה מסר דרך המתווכות כי היא לא תתקוף בביירות, הערב (שלישי) לקחו בצה"ל אחריות על ניסיון החיסול בביירות.
המחבל שהיווה את מטרת החיסול הוא "רמטכ"ל" הארגון חיזבאללה, אל-חאג' מוחסן, ראש פרויקט הטילים המדויקים. על פי דיווחים, ישנם מספר הרוגים ועשרות פצועים בעקבות התקיפה בדאחייה שבביירות.
לאחר שחיזבאללה הכחיש את חיסולו של הבכיר בדקות הראשונות שלאחר התקיפה, ככל שעוברות הדקות מתקבלים יותר ויותר דיווחים ערביים על כך שהניסיון של צה"ל צלח והמחבל הבכיר אכן חוסל, אך כאמור, אין לכך אישור רשמי נכון לשעה זו.
בדקות האחרונות מתקבלים דיווחים רבים על שיבושי GPS במרכז הארץ בתל אביב, לוד וערים נוספות, בנוסף לדיווחים ערביים על תקיפה בעיראק שכוונה נגד המיליציות האיראניות הפועלות באזור ג'רף א-סחר, שבמרכזה של מדינת עיראק, שבוצעה על ידי כלי טיס והביאה למספר הרוגים ופצועים.
עוד דווח כי שוגר טיל מעיראק לכיוונה של ישראל אך זה יורט בדרכו אל היעד. כך על פי דיווח באל ערבייה. דיווחים סותרים רבים מתקבלים על דבר החיסול וכוונת ארגון חיזבאללה על תגובה לתקיפה הישראלית, אך נראה כי החשש בישראל מתגובה של נסראללה גובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה