רכב

מהפכה באפליקציית waze: זה מה שירוויחו הנהגים מעכשיו

הפיצ'רים החדשים של Waze יתריעו על מצלמות חדשות במסלול הנסיעה ועל אירועים המוניים, כגון אירועי ספורט ותרבות, עם פוטנציאל השפעה על התנועה בסביבת מסלול הנסיעה. בנוסף, Waze מוסיפה פיצ'ר שיאפשר המשך ניווט גם בזמן נעילת מסך
 
מערכת ice |  5
אפליקציית waze (צילום shutterstock)
האפליקציה המובילה בתחום הניווט, Waze, המחברת קהילות בכבישים ומחוצה להם, משיקה היום (רביעי) סדרת פיצ'רים חדשים. בין החידושים: הוספת התראות על מצלמות רמזור, נתיבי תחבורה ציבורית, אי חגירת חגורת בטיחות ושימוש בסלולר בזמן הנהיגה. בנוסף, Waze משיקה פיצ'ר להמשך ניווט גם בזמן נעילת מסך והתראות על אירועים המוניים במסלול הנסיעה.
התראות מצלמה חדשות
ערים ברחבי העולם מוסיפות מצלמות כדי לאכוף הגבלת מהירות או נסיעה בנתיבי תחבורה ציבורית. כדי להעלות את המודעות בדרך ולסייע בציות לחוקים המקומיים, Waze מוסיפה התראות על סוגי מצלמות חדשים במהלך הנסיעה. התראות אלו מתווספות על ידי חברי קהילת Waze, המשתמשים במידע על מסלול הנסיעה יחד עם נתונים זמינים לציבור מהרשויות המקומיות כדי לעדכן את המפה. לדוגמה, התראה על מצלמה מהירות קרובה, מעבר באור אדום, שימוש שגוי בנתיבי תחבורה ציבורית, אי חגירת חגורת בטיחות או שימוש בסלולר בזמן נהיגה. התראות אלו משמשות כתזכורת לגבי חוקי התנועה של אזור ולביצוע כל ההתאמות הנדרשות בהתאם. סוגי מצלמות החדשים ב-Waze מתפרסמים כעת ברחבי העולם באנדרואיד וב-iOS.
המשך ניווט בזמן נעילת מסך  
לניווט בצורה נוחה יותר, נהגי Waze יכולים כעת לקבל הנחיות ניווט, כגון הנחיות פנייה אחר פנייה, עדכוני תנועה בזמן אמת או התראות על סכנות, בזמן שהמסך נעול בצורה מאובטחת. Waze צפויה לשחרר החודש את פיצ'ר הניווט בזמן נעילת מסך ברחבי העולם באנדרואיד, וב-iOS בסתיו הקרוב.
התראות על אירועים המוניים
אירועים כמו מצעדים, הופעות ענק ואירועי ספורט הם מהנים, אבל גם עלולים לגרום לעומסים בכבישים. עם הפיצ'ר החדשה של אירועי תנועה של Waze, תקבלו תובנות לגבי ההשפעה של האירועים על התנועה במסלול הנסיעה. התראה רלוונטית למסלול הנסיעה הקבוע תתקבל ברגע שהאירוע מתחיל וכמו כן, יוצגו פרטים כגון סיבת האירוע, סגירת כבישים ותנאי התנועה בזמן אמת. בנוסף, יהיה ניתן לעזור לחברים ולמשפחה עם שיתוף הפרטים בקלות לתכנון נסיעה אפקטיבי יותר. פיצ'ר אירועי התנועה החדש מושקת כעת ברחבי העולם ב-Android וב-iOS.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    וואז למשאית
    שרלי 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה הוואז לא יודע לזהות משאית הכוונה היא שהוא נותן פניה שאני כנהג משאית לא מצליח לעבור או מעבר מתחת לגשר / שוטר +משקל
    סגור
  • 4.
    בואו נתחיל עם זה שכשאני מכניס כתובת הוא פשוט יתחיל
    אלונון 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לנווט לשם בלי שיהיו אחרי כפתורי "אישור", "התחל בנסיעה", "בטוח?" ועוד. הכנסתי כתובת. אני ממהר. תתחיל לנווט אני רוצה לדעת לאן ליסוע. תודה.
    סגור
  • 3.
    אולי
    דודו 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אולי שיעשו פיצר לניווט גם לאוטובוסים ומשאיות כנהג אוטובוס הם מסבכים אותנו למקומות שאוטובוס לא יכול לעבור הגיע הזמן שיפתרו את הבעיה הזו לפי רוחב גובה ואורך כלי התחבורה
    סגור
  • 2.
    קודם כל שיחזור בכלל לעבוד (ל"ת)
    משה 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 1.
    ניווט
    Waze 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא עושים גם לאוטובוס+גובה גשרים
    סגור