משפט

ידיעות אחרונות התלוננה במשטרה: מי מתחזה ושולח הודעות מאיימות?

בהבהרה מטעם הקבוצה נכתב: "ידיעות אחרונות ו-ynet, מבקשים להבהיר שבימים האחרונים, נודע לנו כי נעשית פניה מסיבית מצד גורמים שאינם מוכרים לנו, לבתי עסק וגורמים שונים, בטענה להפרות של זכויות יוצרים בתכני "קבוצת ידיעות"
מערכת ice | 
ידיעות אחרונות (צילום ויקיפדיה/ דר' אבישי טייכר, shutterstock)
קבוצת ידיעות אחרונות הוציאה הבוקר (רביעי) הבהרה חריגה בנוגע לתרמית על חשבון גוף התקשורת, שגרם לכך שלא מעט גורמים תמימים קיבלו הודעות על הפרת זכויות יוצרים של תכני הקבוצה, אך אין כל קשר לקבוצת ידיעות ואף תלונה הוגשה במשטרת ישראל נגד אותו שולח.
בהבהרה מטעם הקבוצה נכתב: "ידיעות אחרונות ו-ynet, מבקשים להבהיר שבימים האחרונים, נודע לנו כי נעשית פניה מסיבית מצד גורמים שאינם מוכרים לנו, לבתי עסק וגורמים שונים, בטענה להפרות של זכויות יוצרים בתכני "קבוצת ידיעות".

כמו כן הוסבר בהבהרה של ידיעות אחרונות: "הפניות חתומות לעיתים על ידי גורם שמזדהה בשם David ובמסגרתן מוצג המען בגין 138 בתל אביב ישראל, ככתובתה של "קבוצת ידיעות".
לסיום ביקשו להדגיש כי: "אנחנו מבקשים להבהיר, שפניות אלה נשלחות על ידי גורם שאינו מוכר לנו, שלא בתיאום ומטעם "קבוצת ידיעות" ויש לנהוג משנה זהירות במענה להן. "קבוצת ידיעות" הגישה תלונה למשטרת ישראל בנושא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה