משפט

המשטרה בחשיפה דרמטית: כך 20 שוהים בלתי חוקיים נתפסו

על רקע מאמציה של המשטרה נגד תופעת העסקת תושבי שטחים בניגוד לחוק, שוטרי תחנת קריית מלאכי יחד עם לוחמי מג"ב דרום עצרו 20 שוהים בלתי במבצע אכיפה שנערך במפעל עופות גדול בדרום

מערכת ice | 
שוהה בלתי חוקי (צילום דוברות המשטרה)
על רקע המאמצים הרבים של המשטרה נגד תופעת העסקת תושבי שטחים בניגוד לחוק, היום (רביעי) נודע כי 20 שוהים בלתי חוקיים נתפסו אמש (שלישי) במבצע אכיפה שנערך במפעל עופות גדול בדרום. 
כחלק מהמאבק הנחוש של המשטרה בשוהים בלתי חוקיים שחודרים לשטחי המדינה למטרות שונות ועלולים להוות פלטפורמה לעבירות פליליות ופח"ע, מרחב לכיש ממשיך את פעילותו במסגרת התוכנית המבצעית "דפיקה בדלת" שקבע מפקד המחוז הדרומי, ניצב אמיר כהן. זאת, בדי לחזק את ביטחונם האישי של האזרחים. 
בתוך כך, שוטרי תחנת קריית מלאכי יחד עם לוחמי מג"ב דרום, קיימו אמש (שלישי) מבצע אכיפה ממוקד מודיעין, בשיתוף גורמים נוספים בהם חברת החשמל והביטוח הלאומי, נגד מפעל עופות גדול שבתחום מרחב לכיש.
כאמור, במסגרת הפשיטה על המפעל, נתפסו 20 תושבי שטחים השוהים ועובדים בישראל בניגוד לחוק וללא אישורי שהייה תקפים, 7 מתוכם נעצרו להמשך חקירה והאחרים גורשו לשטחי יו"ש.
בביקורת שנערכה ע"י חברת החשמל, אותרה חבלה בחיבור המונים, דבר שהוביל לרישום חלקי של צריכת החשמל. הביטוח הלאומי ביצע אף הוא ביקורת בנושא ונמצאו עובדים שאינם מדווחים שבמקביל מקבלים קצבאות שונות, חלקם בעלי חובות וכן נמצאה עובדת המדווחת כי שוהה בחו"ל. בעקבות כך, מנהל המפעל נחקר בחשד לעבירות של העסקת שב"ח וכן עבירות נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה