משפט

הונאת ענק נחשפה: כך נסחטו 280,000 שקל

תושב העיר כבן 27 החל להלוות מהמתלונן כספים ולאחר שהמתלונן סירב להמשיך ב"הלוואות" אלו החל הנאשם במשך שנה וחצי לסחוט את המתלונן בתואנה כי עבריינים מבקשים לפגוע בו ואם לא ימלא את דרישותיהם הכספיות הם יפגעו בו
מערכת ice | 
צילום shutterstock, freepik, פלאש 90/ חיים גולדברג
שוטרי מחוז מרכז עצרו לפני כשבועיים תושב נתניה בגין סחיטת אדם אחר בעיר בסכום כולל של 280,000 שקל ובתום חקירתו הוגש נגדו כתב אישום בגין המיוחס לו חוקרי תחנת נתניה פתחו בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד לסחיטת תושב העיר באיומים.
מהחקירה עלה כי הנאשם - תושב העיר כבן 27 החל להלוות מהמתלונן כספים ולאחר שהמתלונן סירב להמשיך ב"הלוואות" אלו החל הנאשם במשך שנה וחצי לסחוט את המתלונן בתואנה כי עבריינים מבקשים לפגוע בו ואם לא ימלא את דרישותיהם הכספיות הם יפגעו בו.

הוא הצדיק זאת בכך שאמר שהוא צריך לקבל מהמתלונן כספים על מנת להעביר לאותם "גורמים עבריינים" כדי שלא יפגעו בו ובמשפחתו. על פי החשד, הקורבן המשיך למלא את דרישותיו של הסוחט בסכום כולל של 280,000 שקל בסך הכל כאשר רוב הכסף הועבר באמצעות הלוואות שלקח מבנקים שונים.
על פי חקירת המשטרה התברר כי את הכספים היה המתלונן מעביר במזומן לתיבת הדואר של הנאשם או באמצעות יישומון הביט או פייבוקס, לחילופין היה מעביר את הכספים לחשבון הבנק של אבי הנאשם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה