משפט

רשת הסופרים מסתבכת בצרות: תפצה את העובד ב-130 אלף שקל

פסק דין שניתן בבית המשפט בפתח תקווה קובע כי סגן מנהל הסניף סבל מעומס לא הגיוני שגרם לו לסבול מפוסט טראומה והותיר אותו עם 30% נכות כרונית. הוא נאלץ למלא תפקידים רבים במיוחד כאשר לא קיבל הכשרה מתאימה. לבסוף - לקה בהתקף חרדה חמור והגיע אל בית החולים
מערכת ice |  2
מגה בעיר (צילום פלאש 90/ ליאור מזרחי)
רשת הסופרים "מגה" תידרש לשלם לעובד לשעבר פיצויים על סך כ-113 אלף שקל. על-פי פסק הדין שניתן על ידי בית המשפט בפתח תקווה, הרשת העסיקה עובד בסניף מאז שנת 1997 ועד 2014. במסגרת עבודתו שימש בתור סגן מנהל הסניף ופסק הדין קבע כי עומס העבודה שחווה הוא זה שגרם לו לפוסט טראומה כרונית.
בכתב התביעה סיפר סגן מנהל הסניף כי הוא נדרש למלא משימות רבות שחורגות מגבולות התפקיד הרגילות. מעבר לעבודתו הרגילה הוא גם מילא את תפקידם של עובדים חסרים במחלקות שונות בתור משלוחן, עובד קופה ועוד. בשנת 2012 חווה התקף חרדה חמור והגיע אל בית החולים. באותה התקופה מנהלת הסניף הייתה בחופשת לידה ולכן מילא גם את תפקידה וסבל מלחץ נוסף. 
העובד פנה לרשת בבקשה להעסקת עובדים נוספים וכן דיבר עם המנהלת האזורית וסיפר לה על מצוקת כוח האדם ועומס העובדה הכבד. על-פי דיווח ynet בית המשפט קבע כי הרשת הייתה צריכה לתת לו הדרכה מספקת על מנת לבצע את תפקידו וכן לספק כוח אדם נוסף ומספק להפעלת הסניף. בעקבות כך נקבע שהרשת תשלם לעובד לשעבר, שנותר עם 30% נכות בעקבות הפרשה, 110,730 אלף שקלים ותוספת של 20% עבוד שכר טרחה של עורך הדין וההוצאות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעסיקים שוחקים אותנו למוות
    אזרח 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חוסר כוח אדם משווע.... גובל ברשלנות
    סגור
  • הם לא רוצים כח אדם
    לולו 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם רוצים מעט עובדים ושיצאו מדעתם, הם לא רואים את העובדים ממטר, תמיד חוסכים על אלה שמרוויחים בסביבות המינימום, מעניין...
    סגור