משפט

חשד: פרץ לבתים שנפגעו מרקטות וגנב רכוש רב - צפו ברגעי המעצר

תושב קריית גת בן 37 נעצר לאחר שהמשטרה נקראה לקריאות על אדם חשוד שהתגנב בשיחים בקריית שמונה. בתיקו נמצאו טלפונים, טאבלטים ותכשיטים. על-פי החשד - ניצל את המצב הביטחוני והפינוי של תושבי העיר הצפונית על מנת לבזוז את בתיהם
מערכת ice | 
פריצה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
יש גם מי שמנצל את המצב הביטחוני למטרותיו האישיות והלא חיוביות. דוברות המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי עצרה אדם בחשד לכך שהתפרץ ושדד בתים באזור קריית שמונה. על-פי הודעת הדוברות של משטרת ישראל, המשטרה קיבלה קריאה בתחילת החודש בשעות הבוקר המוקדמות בנוגע לאדם חשוד שהולך בתוך שיחים באזור מרכז העיר של קריית שמונה. לאחר קבלת הדיווח המשטרה הגיעה למקום ועצרה את האדם החשוד. 
כאשר שאלו השוטרים את האדם מדוע הוא נמצא בקריית שמונה הוא אמר שהרגיש ש"הלב שלו קרא לו לשם". אבל בחיפוש שביצעו השוטרים על גופו נמצא רכוש גנוב רב. בין השאר - מכשירים סלולריים, טאבלטים, תכשיטים ועוד. המשטרה איתרה את בעלי הרכוש וגילתה כי הוא נגנב מבתים בעיר. אחד מהבתים שנפרצו הוא בית שנפגע מפגיעת רקטה מלבנון ונחסם באמצעות פלטת עץ בעקבות ההרס. צפו בתיעוד מצלמת הגוף של השוטר בזמן המעצר של החשוד.
 

הבוקר הודיעה המשטרה כי עם סיום שלב החקירה צפויה יחידת התביעות של המחוז הצפוני להגיש כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד הגנב. מסתמן כי אותו אדם שפרץ לבתים הוא בן 37, תושב קריית גת במקור. משטרת ישראל מסרה: "שוטרי המחוז הצפוני פועלים תחת אש, מטפלים במאות זירות נפילה ופועלים לשמור על רכושם של תושבי העיר שפונו מבתיהם. משטרת ישראל פועלת במאבקה הנחוש נגד עברייני רכוש באשר הם ופרט כלפי אותם עבריינים המנצלים את המצב הביטחוני בצפון ומנסים לבזוז את רכוש המפונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה