משפט

מחאת ראשי הרשויות נגד שערוריית הבגרויות: "נזק בלתי הפיך"

על רקע העימות בין משרד החינוך לארגון המורים, כ-50% מתלמידי התיכונים לא קיבלו את ציוני הבגרות שלהם. ראשי עיריית הרצליה ורמת-גן החליטו לפעול - אלה הצעדים שלהם
מערכת ice | 
יואב קיש (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, חיים גולדברג)
עיריית הרצליה וראש העיר יריב פישר, מצטרפים לעתירה הדורשת לנקוט פעולה מיידית ולהורות על הזנת הציונים לתלמידים בדחיפות, לפני מועדי ב' של בחינות הבגרות. הפגיעה החמורה בתלמידי החטיבות העליונות ובעיקר בבוגרות ובוגרי י"ב שסיימו 12 שנות לימוד ועוד רגע מתגייסים לשרת את המדינה, חייבת להיעצר מיד.
כזכור כ-50% מתלמידי כיתות י"ב לא קיבלו את את ציוני הבגרות שלהם בעקבות הוראות יו"ר ארגון המורים, רן ארז, שלא לפרסם את ציוני המגן של תלמידי התיכונים שניגשו לבגרות.
מרכז השלטון המקומי, והנהגת ההורים הארצית יעתרו לערכאות משפטיות כנגד משרדי החינוך והאוצר במטרה לסיים את הסחבת הבלתי נגמרת של כלל הגורמים. תלמידי ישראל הפכו בני ערובה בקרב הורדות ידיים בין המורים לבין הממשלה ולשר החינוך לא אכפת. ההתעללות בבני הנוער שעברו כל כך הרבה בשנים האחרונות, חייבת להיפסק באופן מידי.
ראש העיר הרצליה יריב פישר: "לא ניתפס איך מדינה שמבקשת מהילדים לתת כתף ולהתגייס לצבא לא טורחת ליישב סכסוך מתמשך בין האוצר למורים ולאפשר לילדים את הזכות הבסיסית לדעת מה הציון שקיבלו בבגרויות על מנת לחשב את מסלולם לעתיד". 
גם ראש עיריית רמת-גן כרמל שאמה הכהן יצא נגד ארגון המורים ומשרד החינוך. שאמה הכהן הנחה את הייעוץ המשפטי בעירייה להגיש עתירה מנהלית נגד ארגון המורים ומשרד החינוך. ראש העיר טען כי: "בעוד שעיצומים כדוגמת ביטול טיולים הם לא נעימים אך לא גורמים לנזק בלתי הפיך, אי מתן ציוני בגרות מהווה כבר פגיעה של ממש במי שממש בקרוב יתגייסו וילחמו עבור כולנו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה