משפט

נתפס על חם: כך מצאה המשטרה את הפורץ הסדרתי

שוטרי מחוז חוף היו בסיור שגרתי כאשר ראו גבר מנסה להיכנס לרכב שאינו שלו. כאשר עצרו את החשוד גילו שהוא מחזיק כסף מזומן רב בשקלים ודולרים וכרטיסי אשראי שנחשדו כגנובים. ככל הנראה מדובר בעבריין האחראי לשורה של אירועים באזור חדרה
מערכת ice | 
מעצר פורץ סדרתי (צילום דוברות משטרת ישראל)
דוברות המשטרה הודיעה היום (ראשון) כי עצרה את אדם החשוד בהיותו הפורץ הסדרתי לשורה של כלי רכב באזור חדרה. על-פי הודעה שפרסמה דוברות משטרת ישראל לתקשורת, החשוד נתפס בשעת מעשה כשעליו כרטיסי אשראי גנובים וכסף מזומן בשקלים ובדולרים. צפו ברכוש שנחשד כגנוב ונתפס על החשוד שנעצר.

כסף מזומן בדולרים ושקלים וכרטיסי אשראי שנחשדים כגנובים. הרכוש שנתפס על החשוד בסדרת הפריצות. קרדיט: דוברות משטרת ישראל 
שוטרי מחוז חוף היו בסיור שגרתי כאשר הבחינו באדם מנסה לפרוץ לרכב חונה. השוטרים הפתיעו את החשוד ועצרו אותו. על-פי הודעת המשטרה מדובר בגבר בן 45, תושב העיר חדרה. המשטרה עדיין מבררת את הקשר של החשוד אל הפריצות הנוספות, אבל לפי שעה נראה כי ההערכה של גורמים במשטרה היא כי אכן מדובר באותו פורץ סדרתי. מעצרו של החשוד הוארך. 
בהודעה לתקשורת בנוגע לאירוע מסרה דוברות המשטרה: "משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד פורצים וגנבים הפוגעים בביטחונו של האזרח ורכושו, תוך מיקוד בפעילות מניעה וסיכול במגוון האמצעים הקיימים, באיתורם ומעצרם של העבריינים לחקירה ומיצוי הדין עצמם בהתאם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה