משפט

שוטר דחף חבר כנסת בהפגנה בקפלן - ויועמד לדין משמעתי

המחלקה לחקירות שוטרים הנחתה את מחלקת משמעת במשטרת ישראל להעמיד לדין משמעתי את השוטר אשר נצפה דוחף את ח"כ גלעד קריב. האירוע התרחש בהפגנה בתל אביב בחודש פברואר. הח"כ ממפלגת העבודה מסר: "אי אפשר שלא לתהות איך במשך ארבעה וחצי חודשים השוטר המשיך לעמוד אל מול משפחות חטופים"
מערכת ice | 
גלעד קריב (צילום דוברות הכנסת)
המחלקה לחקירות שוטרים הנחתה את מחלקת משמעת במשטרת ישראל להעמיד לדין משמעתי את השוטר אשר נצפה דוחף את ח"כ גלעד קריב (העבודה) במהלך הפגנה שהתקיימה בתל אביב, בחודש פברואר האחרון. זאת, לאחר שמחומר הראיות עלה כי לא קמה לשוטר כל סמכות להפעיל כוח נגד חבר הכנסת.
"בנסיבות אלה ונוכח אופי המעשה, הנחתה מח"ש את מחלקת משמעת להעמיד את השוטר לדין משמעתי", לשון ההודעה. ח"כ קריב הגיב: "אני מברך על החלטת מח״ש להעמיד לדין משמעתי את השוטר שדחף אותי באלימות בפברואר האחרון בהפגנה שנערכה ברחוב קפלן בתל אביב, אבל אי אפשר שלא לתהות איך במשך ארבעה וחצי חודשים השוטר המשיך לעמוד בהפגנות אל מול משפחות חטופים ומפגינים".
לדברי קריב: "בחודשים האחרונים אנחנו רואים עליה תלולה במפלס האלימות של שוטרים - זו תוצאה ישירה של הרוח שנושבת מהשר, אבל לא פחות מכך גם של רפיון הידיים של המחלקה לחקירות שוטרים ושל גורמי המשמעת של המשטרה. לא יכול להיות שבמשך חודשים תלונות של אזרחים לא מטופלות כראוי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה