משפט

פיצוץ במרכז הארץ: רכבים ומרפסות בתים ניזוקו, המשטרה חוקרת

בעקבות פיצוץ שנשמע הלילה ברחוב הכבאים ברמת גן, נגרם נזק רב לרכבים שהיו באזור הפיצוץ וכן למרפסות בתים סמוכים למקום האירוע. המשטרה פתחה בחקירה
מערכת ice | 
ניידת משטרה (צילום דוברות המשטרה)
לאחר שאתמול פורסם על פיצוץ עז שנשמע ברחבי ראשון לציון, שמקורו בפריט אמל"ח שנמצא בזירה על ידי השוטרים שהגיעו למקום האירוע, הלילה (שני) אירע פיצוץ ברחוב הכבאים ברמת גן, שמקורו גם כן, בפריט אמל"ח שנזרק למקום על רקע פלילי. כמות האירועים על רקע פלילי לאחרונה מעלים את האפשרות שהעבריינים מנצלים את העומס בו נמצאת המשטרה בימים אלו.
כאמור, הלילה תושבי רחוב הכבאים ברמת גן התעוררו בבהלה לקול נפץ עז, שמקורו ברימון רסס שהושלך למקום, כאשר זכוכיות של מרפסות בתים סמוכים ורכבים שחנו באזור ניזוקו. כוחות משטרה הגיעו למקום האירוע, אספו ממצאים מהזירה וראיות, ופתחו בחקירת האירוע. לא דווח על נפגעים באירוע.
כידוע, המשטרה פועלת תחת עומס רב מאז נפתחה המלחמה ואולי אף מהתקופה שלפני בשל המחאות הרבות שהתקיימו, אך אין ספק שמאז שנפתחה המלחמה, העומס הוא גדולה הרבה יותר. זאת כאשר במשטרה פועלים גם לקיים את הפעילות השוטפת, שעל פי כמות האירועים הפליליים כמו זה שאירע ברחוב הכבאים ברמת גן, היא רבה מאד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה