משפט

מקרה מזעזע בעפולה: גופה הוסתרה בתחנה המרכזית

גבר ללא רוח חיים נמצא בתא המטען של אוטובוס. הזירה נחשפה כאשר נהג ביצע סריקה שגרתית ונדהם לגלות את האדם מחוסר ההכרה. כוחות ההצלה הגיעו במהרה, אך נאלצו לקבוע את מותו במקום. זהות הקורבן עדיין לא ידועה. המשטרה פתחה בחקירה
מערכת ice | 
אוטובוס אלקטרה אפיקים (צילום מועצת בנימין)
זה לא מה שהוא ציפה למצוא בתא המטען. נהג אוטובוס ביצע סריקה שגרתית באוטובוס לפני נסיעה היום (ראשון). במהלך הסריקה נתקל במראה מזעזע, בתא המטען של כלי הרכב הושארה גופה. מדובר בגבר כבן 40, שזהותו עדיין לא ידועה. 
על-פי דיווח ישראל היום, הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי. הגופה התגלתה בתחנה המרכזית בעפולה. צוות מד"א הוזעק למקום ובדק את האדם מחוסר ההכרה, אך הוא נמצא ללא סימני חיים ומותו הוכרז במקום. הזירה נסגרה וכוחות המשטרה הגיעו למקום. חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי עובדים על בדיקת הזירה ועל זיהוי הקורבן.
לאחרונה בישראל התרחש עוד מקרה רצח מזעזע בו נמצאה גופה בשני חלקים באזור הצפון. חלקה הראשון של הגופה נמצא ליד בית ספר. הרקע לאירוע זה, ככל הנראה, הוא חלק מסכסוך בין משפחות פשע אבו לטיף למשפחת חרירי. הקורבן היה מזוהה עם אחת ממשפחות הפשע וככל הנראה נרצח כחלק מהסכסוך המתמשך בין השתיים. כאמור, לא ברור אם ואיך קשור המקרה הנוכחי והמשטרה עדיין חוקרת את פרטי האירוע המלאים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה