משפט

שירות בתי הסוהר: עצור פלילי בן 27 אותר ללא רוח חיים בתאו

עצור פלילי בן 27 אשר נכלא בבית הסוהר "ניצן", נמצא ללא רוח חיים בתאו, כך נמסר מטעם שירות בתי הסוהר. נסיבות מותו חוסות תחת צנעת המידע הרפואי, ועל כן החליטה דוברות שירות בתי הסוהר שלא לפרסם את פרטי נסיבות מותו

מערכת ice |  1
שירות בתי הסוהר (צילום פרקליטות מחוז מרכז)
שירות בתי הסוהר הודיע היום (רביעי) כי עצור פלילי בן 27 אשר נכלא בבית הסוהר "ניצן", נמצא ללא רוח חיים בתאו. בעקבות כך, נמסר מטעם שירות בתי הסוהר כי נסיבות מותו חוסות תחת צנעת המידע הרפואי ולכן מידע נרחב בנושא לא הותר לפרסום. 
לצד זאת, דוברות שירות בתי הסוהר מציינת כי בכל אירוע מצער מסוג זה, הנסיבות ייבדקו באופן מעמיק. כזכור, בחודש מרץ האחרון, הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק לתיקון פקודת בתי הספור. על פי החוק, נקבע כי נציב בתי הסוהר יכול לתת לאסיר, בתנאים שייראו לשר לביטחון לאומי, חופשה מיוחדת שלא תעלה על ארבעים וחמישה ימים.
לצד זאת, דווח כי אותה הנחיה חלה על אסיר אשר מוגדר כאזרח ישראלי או תושב ישראל, אשר יתרת מאסרו לא עולה על ארבעה וחמישה ימים ביום היציאה מהחופשה ושנשא לפחות מחצית מתקופת המאסר שחל עליו. 
בהצעת החוק שאושרה בחודש מרץ האחרון בקריאה שנייה ושלישית, נכתב: "בשל היקפי הכלואים המוחזקים במתקני הכליאה של שירות בתי הסוהר, והצורך להבטיח המשך מתן מענה לקליטתם של עצורים בעת הזאת, בשים לב לחריגה מהוראות הדין לעניין שטח מחיה והלנה על מיטה, המשרד לביטחון לאומי ושירות בתי הסוהר בוחנים צעדים ופעולות שיסייעו, במידה מסוימת, בהקלת הצפיפות".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוהרים חיות אדם רצחו אותו.
    שבס רוצחים 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוהרים חיות אדם רצחו אותו במכות בתוך התא עד שדימם למוות והושאר ככה המשך שעות ורק אז הגיע החובש וקבע את מותו. הסוהרים רוצחים בדם קר הגרועים ביותר מעבריינים
    סגור