קריירה ולימודים

שירות בתי הסוהר חוגג: לקטי פרי יש 1000 סיבות חדשות לחייך

100 סוהרות וסוהרים התגייסו הבוקר לשירות בתי הסוהר, והשלימו סה"כ אלף גיוסים מתחילת השנה. נציבת שב"ס: "מצטרפים בתקופה מורכבת עם אתגרים רבים העומדים בפנינו"
מערכת ice | 
קטי פרי והסוהרים החדשים (צילום דוברות שבס)
לשכת הגיוס של שירות בתי הסוהר הכריזה היום (רביעי) על 'יום המאה' במהלכו גייסו כ-100 סוהרים וסוהרות חדשים לשורות הארגון. במהלך הבוקר עברו הסוהרים והסוהרות החדשים שרשרת חיול וקיבלו מדים ותעודות מינוי.
במהלך היום נערך טקס השבעה מרגש במעמד נציבת בתי הסוהר, רב-גונדר קטי פרי, אשר איחלה לסוהרות ולסוהרים החדשים דרך צלחה בדרכם בארגון.

מדוברת שב"ס נמסר כי מתחילת השנה (ינואר 2023) התגייסו לשירות בתי הסוהר כ-1000 סוהרות וסוהרים חדשים, במטרה למלא את שורות הארגון בכוח אדם ראוי ואיכותי, תוך צמצום פערים הקיימים בתקנים במטרה להצמיח את הארגון.
נציבת בתי הסוהר, רב-גונדר קטי פרי אמרה למתגייסים: "המשאב האנושי הוא המשאב היקר ביותר בשב"ס. אני שמחה מאוד בבחירה שלכם להתגייס לשורות הארגון ואני בטוחה שכולנו נרוויח מכך: הארגון יהנה מסוהרות וסוהרים חדורי מוטיבציה הבאים להתמקצע ולהתקדם כסוהרים מן המניין, המדינה מקבלת חיזוק נוסף בהגנה על ביטחונה וביטחונם האישי של תושביה ואתם שמצטרפים היום לארגון ייחודי ומשמעותי, תהפכו במהרה לחלק בלתי נפרד מאיתנו. עובדה ידועה היא כבר שאתם מצטרפים אלינו בתקופה מורכבת. אתגרים רבים עומדים בפנינו, הן בהתמודדות עם ארגוני הטרור והפשיעה והן בטיפול במשבר הכליאה, אני סמוכה ובטוחה שיחד נצליח ונתעצם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה