משפט

כתב אישום חמור נגד אישה מנס ציונה: מדוע נפגשה עם רוצח שכיר?

האישה קיימה בקניון פגישה בה מסרה פרטים אישיים על בעלה לשעבר במטרה להוביל למותו. ההחלטה התקבלה, ככל הנראה, לאחר שהחליט לעזוב את ביתם המשותף. וזה הסכום שהסכימה לשלם תמורת העבודה
מערכת ice | 
אקדח (צילום pixabay)
פרקליטות המדינה הגישה היום (רביעי) כתב אישום חמור נגד אישה מנס ציונה בחשד שרצתה להוביל לרצח של בעלה. על-פי פרטי כתב האישום שפורסם, כהן ובעלה היו נשואים במשך 30 שנה אך התגרשו. לאחר הגירושים המשיכו השניים להתגורר יחד ולנהל משק בית משותף, עד שמוקדם יותר השנה עזב הגרוש את הבית, למרבה הכעס של גרושתו.
כהן השתמשה ברכב הרשום על שם ביתה ונסעה לג'ואריש במטרה למצוא רוצח שכיר שיוכל "לטפל" בבן זוגה לשעבר. היא נפגשה עם אדם שזהותו לא ידועה וביקשה ממנו לקשר בינה לבין אנשים שיוכלו לרצוח את גרושה. המשטרה כנראה גילתה על תכנית זו והפעילה שני מדובבים שיצרו קשר עם הנאשמת.
כתב האישום מפרט כיצד לאחר מכן נפגשו שני המדובבים עם הנאשמת בקניון בנס ציונה. במהלך הפגישה העבירה האישה פרטים מזהים על האדם שרצתה במותו, בעלה לשעבר, וכן הסכימה לשלם 50,000 שאמרה שתוציא מהחשבון המשותף לאחר מותו. בעקבות הפגישה הזו נעצרה ונחקרה וכעת מוגש נגדה כתב אישום בגין ניסיון שידול לרצח בכוונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה