משפט

מטורף: כך תכננה לרצוח את הגרוש באמצעות רוצח שכיר

חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שפלה פתחו בחקירה סמויה לפני מספר ימים עם קבלת דיווח בדבר חשד כי תושבת נס ציונה בשנות החמישים לחייה, מתכננת לרצוח את הגרוש שלה באמצעות הזמנת רוצח שכיר
מערכת ice |  1
גירושים (צילום unsplash, freepik)
שוטרי מחוז מרכז של משטרת ישראל עצרו אמש (רביעי) בתום חקירה סמויה שארכה שבועות ארוכים,  תושבת נס ציונה בחשד שתכננה לרצוח את הגרוש שלה באמצעות הזמנת רוצח שכיר לביצוע "המשימה"
חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שפלה פתחו בחקירה סמויה לפני מספר ימים עם קבלת דיווח בדבר חשד כי תושבת נס ציונה בשנות החמישים לחייה, מתכננת לרצוח את הגרוש שלה באמצעות הזמנת רוצח שכיר.

בתוך כך, שוטרי היחידה ביצעו מגוון פעולות חקירה סמויות ועצרו אמש את החשודה לחקירה, בסיום חקירתה נכלאה.בכוונת המשטרה להביאה היום בפני בימ"ש בראשל"צ להארכת מעצרה בהתאם לצורכי החקירה.
רק אמש, בהמשך לחקירה המתנהלת ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן אודות פרשיית סחיטת כספים באיומים ומעצרם של שלושה חשודים (א'), המשיכו אתמול שוטרי היחידה יחד עם כוחות משטרת מרחב דן באיתורם של חשודים נוספים וביצוע מעצרם.
הכוחות עצרו ארבעה חשודים נוספים (45 חדרה, 37 אזור, 47 ראשל"צ, 24 פ"ת) והם הובאו לחקירה במשרדי היחידה ללוחמה בפשיעה ובסיומה נכלאו. הבוקר יובאו החשודים לדיון בבימ"ש השלום בת"א בעניין הארכת מעצרם. החקירה נמשכת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הבעיה מי שהזמין רצח איש גדול אחד אפילו לא זומן לחקי (ל"ת)
    אאבב 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור