כסף וצרכנות

רשות המסים חושפת: החקירה הסמויה נגד הכנופיה יוצאת לאור

בחודשים האחרונים התנהלה ביחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף יחד עם מפלג אכיפה כלכלית/ חוף בלהב 433 וצוות חקירה משותף עם חקירות מס הכנסה חיפה ויחידת החילוט באפוטרופוס הכללי חקירה סמויה שעניינה כנופיה של מחוללי פשיעה, תושבי עכו העתיקה הפועלים במבנה של ארגון פשיעה ממוסד ואלים
מערכת ice | 
להב 433 (צילום פלאש 90)
במהלך החקירה שנוהלה בלהב 433 בה הופעלו כלים חקירתיים רבים לרבות חקירות כלכליות, אמצעים טכנולוגיים ועוד עלו חשדות לכאורה לעבירות פליליות של סחיטה באיומים כנגד בעלי עסקים, משקיעים ויזמים בעיר עכו העתיקה, סחר בסמים, איומים, עבירות תקיפה, ניסיון רצח, הנחת מטען חבלה ועוד. על פי החשד, במהלך השנים האחרונות חברי הכנופייה הלבינו הון, הלוו בריבית והעלימו הכנסות בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים תוך שימוש רב במזומן, צ'יינג'ים, חשבונות בנק ועוד.
עם ההחלטה של מעבר לשלב הגלוי של החקירה פשטו לפני כשבועיים למעלה מ 600 שוטרים על בתיהם של עשרות חשודים בעכו העתיקה לשם מעצר ועיכוב החשודים וכן במקביל על עשרות בתי עסק באזורים שונים בארץ בהם, בין היתר נותני שירותים פיננסיים ובנקים לצורך המצאת מסמכים והקפאת יתרות.

בתאריך 19.5.22 הונח מטען חבלה תקני ברכבו של תושב נהריה שחנה בפתח בניין מגורים בעיר. תושב המקום שיצא מביתו, הבחין במטען כשהוא מונח בכניסה לחניה של בנין המגורים ודיווח למשטרה, כאשר ככל הנראה המטען הוטמן קודם לכן ברכב שחנה בסמוך ונפל ממנו. 
כוחות משטרה וחבלנים שהגיעו למקום ניטרלו את המטען והאירוע הסתיים ללא נזק וללא נפגעים. בתוך כך במסגרת הפעילות המתוארת לעיל, השוטרים עצרו תושב עכו (28) בחשד למעורבות בהנחת המטען. מעצרו של החשוד הוארך והבוקר, כאמור, הגישה נגדו פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע לבית משפט השלום בעיר כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום הליכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה