משפט

השף המפורסם מגיב לתביעת אחותו: "זה מקנאה ובצע כסף"

אחותו של השף-קונדיטור דודו אוטמזגין הגישה תביעת בעלות על חלק מהמותג הנקרא על שמו, לאחר שמכר 70% ממניותיו לחברת קשת טעמים. השף הגיב בתצהיר לבית המשפט: "היא לא היתה קשורה להחלטה לפתוח את העסק, לא להכשרה שלי ולא לבניית התדמית"
מערכת ice | 
דודו אוטמזגין (צילום shutterstock, אינסטגרם/ duduoutmezgine)
הסכסוך המשפחתי-משפטי עולה מדרגה: לאחר שליאת אוטמזגין, אחותו של השף-קונדיטור דודו אוטמזגין, הגישה תביעה נגדו לבית המשפט המחוזי בחיפה, הגיב השבוע השף לבית המשפט: "כל מטרת התביעה מקורה בבצע כסף וקנאה גרידא".
ידיעות אחרונות חשף הבוקר (חמישי) כי אוטמזגין דוחה בשאט נפש את טענת אחותו לזכויות בעלות על חלק ממותג "דודו אוטמזגין" החל משנת 2002. בתצהיר שהגיש לביהמ"ש טען כי מעולם לא הובטח לאחותו להיות שותפה בעסק.
כזכור, אוטמזגין מכר בשנה שעברה 70% ממניות החברה שלו לחברת "קשת טעמים" לפי שווי של 50 מיליון שקל. לפני כשבועיים פורסם ב-mynet כי האחות ליאת טענה ששיתפה פעולה עם אחיה באופן הדוק בהקמת העסק המשפחתי מאז שנת 1998, כשנטלה על עצמה את כל התפקידים מלבד האפייה עצמה. לדבריה, בין האחים סוכם בעל פה כי למותג יהיה רישיון בלעדי לשימוש בשמו ולהפעלת סניפים בחיפה, בתמורה לסכום של 200 אלף שקל. 
לטענת ליאת, במשך כעשרים שנה נהג אחיה לפי ההסכם, אך במכירת רוב מניותיו וכניסת סניפים של המותג ל'קשת טעמים", הפר את ההסכם.

בתצהיר לבית המשפט הגיב דודו אוטמזגין: "ליאת לא הייתה קשורה בשום צורה להחלטתי לפתוח את הקונדטוריה, לא הייתה קשורה לשנים הארוכות בהן הכשרתי את עצמי מבחינה מקצועית ולא הייתה קשורה לפעולות הרבות שביצעתי בכדי לבנות את התדמית המקצועית ציבורית שלי". 
עו"ד יריב ואקנין המייצג את ליאת מסר בתגובה לידיעות: "מרשתי תנהל את התביעה בפני בית המשפט המחוזי בחיפה ולא בשום פורום אחר. בשולי הדברים יובהר כי התביעה אמנם הוגשה באופן פורמלי נגד דודו אוטמזגין אך ברי לכל כי ההפרות שבוצעו לטענת מרשתי נעשו ע"י רוכשי חלק ממניות החברה דודו אוטמזגין פטיסרי ואלה שבפועל הקימו סניף נוסף בחיפה. ראיה נוספת לכך שלמרשתי הייתה בלעדיות נעוצה בעובדה כי מרשתי מעולם לא הייתה זכיין החתום על הסכם, והדבר מדבר בעד עצמו".
עו"ד שי פניני המייצג את חברת דודו אוטמזגין פטיסרי, הגיב לידיעות: "צר לנו שהחל מהגשת התביעה פתחה התובעת במסע יחסי ציבור, תגובת החברה הוגשה לבית המשפט שסירב לתת לה סעד זמני. החברה תנהל את ההליך המשפטי בבית המשפט ולא בתקשורת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה