משפט

בנו של ביידן מסתבך בענק: זה מה שהחליט בית המשפט בארה"ב

האנטר ביידן הורשע בשלושת האישומים הפליליים המיוחסים לו, לרבות רכישת נשק תוך התמכרות פעילה לסמים. האקדח היה בבעלות של האנטר ביידן באופן בלתי חוקי למשך 11 ימים. חבר המושבעים מצא אותו אשם. העונש המקסימלי שיוטל עליו עלול לעמוד על 25 שנות מאסר
מערכת ice | 
ג'ו ביידן ובנו האנטר (צילום shutterstock/ Alexandros Michailidis, יוטיוב/ Fox News)
בנו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, האנטר, הורשע ביום שלישי האחרון במשפטו המתוקשר. האנטר ביידן הורשע בשלושת האישומים המיוחסים לו, לרבות רכישת נשק תוך התמכרות פעילה לסמים. האישומים הפליליים קשורים לרכישת אקדח בשנת 2018, במהלכה נטען כי ביידן שיקר כאשר הצהיר בטופס חובת רכישת אקדח שהוא אינו צורך סמים באופן בלתי חוקי או מכור אליהם. 
התביעה טענה שביידן שיקר לאחר שטען שהוא נקי מסמים בעת שרכש את הנשק. יום לפני ההרשעה הודיעו הפרקליטים כי האנטר ביידן אינו יעיד במשפט. האקדח היה בבעלות של האנטר ביידן באופן בלתי חוקי למשך 11 ימים. חבר המושבעים מצא את ביידן הבן אשם בשקר לסוחר נשק בעל רישיון פדרלי, בטענה כוזבת על אי שימוש בסמים.  
 
באשר לגזר הדין, העונש המירבי על עבירות אלו בארצות הברית עומד על 25 שנות מאסר בפועל. עם זאת, על פי דיווח מעריב, המורשעים בפעם הראשונה לרוב לא מקבלים את העונש המקסימלי. זו אינו פרשיית הסמים הראשונה בה נקשר שמו של האנטר ביידן. בחודש ספטמבר הואשם האנטר ביידן בהחזקת נשק בניגוד לחוק בעת שהיה מכור לסמים.
משפטו התנהל בבית המשפט הפדרלי במדינת דלאוור. כבר בשבוע שעבר התייחס ג'ו ביידן למשפט בנו ואמר אמר כי הוא "גאה ואוהב" את בנו. עם זאת, ביידן הוסיף כי לא יחון אותו אם יורשע.
"כל כך הרבה משפחות שיקיריהן נאבקים בהתמכרות מבינות את תחושת הגאווה שבלראות מישהו שאתה אוהב יוצא מן הצד השני, כל כך חזק ועמיד בהחלמתו. כפי שאמרתי גם בשבוע שעבר, אקבל את תוצאות המשפט ואמשיך לכבד את ההליך השיפוטי ככל שהאנטר ישקול לערער על ההחלטה", מסר נשיא ארצות הברית ביידן בעקבות ההרשעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה