משפט

לחם חביתה בבית המשפט: מי יכנס לכלא בעקבות הפרשה?

כ-11 חודשי מאסר במצטבר בפועל הוטלו יחד על תוקפיו של ויקי עזרא, בעלי המסעדה הפופולרית. השניים הודו במיוחס להם והורשעו בהתאם להסדר טיעון. המאבק בין הנצים פרץ בעקבות מקום חנייה מסמוך. עורכי הדין מסרו בתגובה: "גזר הדין מדבר בעד עצמו"
מערכת ice | 
לחם חביתה (צילום זאביק דרור)
שבעה חודשי מאסר בפועל הוטלו על גבי חנני (29) וארבעה חודשי מאסר בפועל הוטלו על עמרי מיוסט (26), לאחר שהורשעו בתקיפת ויקי עזרא, בעלי המזללה "לחם חביתה" במהלך חודש מרץ. בית משפט השלום בנתניה קבע אמש (חמישי) את גזר דינם ופסק כי על כל אחד מהם לשלם פיצוי כספי בסך 5,000 שקל לנפגעים.
לאחר שהשניים הודו והורשעו בהתאם להסדר טיעון, במשטרה ביקשו מבית המשפט לגזור על הנאשמים בין כ-10 חודשי מאסר לשנתיים. סנגוריהם של הנאשמים, עורכי הדין ג'קי סגרון, ויקי שמואל ורויטל סבג, טענו שבקשה זו מחמירה יתר על המידה וכי במשטרה מבקשים להחמיר בענישה משום שזהותם של הנפגעים בעלת הד ציבורי.
 
הסכסוך בין השניים החל כאשר בין בנו של עזרא לחנני התגלע ויכוח על מקום חניה בקרבת המסעדה. במהלכו, שלף אותו נאשם סכין לעבר הבן תוך שהוא מאיים עליו כי יחזור ואף "הודיע" לאביו, עזרא, ש"צריך לחנך את הילד". שעות לאחר מכן, חנני, מלווה במיוסט, נכנסו למסעדה, תקפו את בניו של עזרא, והכו אותם באגרופים, מוט ברזל וסכין.
בהמשך, תקפו את עזרא עצמו, לאחר שניסה להפריד בין הצדדים. מתוך העונשים שהוטלו על הנאשמים, ינוכו שלושת חודשי המעצר שהם כבר ריצו, כך שהם כבר צפויים להשתחרר בקרוב. כתב האישום שהוגש נגד השניים על ידי יחידת התביעות של שלוחת נתניה.
מטעם עורך הדין ג'קי סגרון שמייצג את מיוסט נמסר בתגובה: "גזר הדין שניתן היום מדבר בעד עצמו ובסופו של דבר עמדת ההגנה התקבלה ובית המשפט הקל עד מאוד עם מרשי וזאת בניגוד לעמדתה המחמירה והקיצונית של המשטרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה