משפט

נגזר עונשה של הגננת המתעללת: "הסדר טיעון על הצד המקל"

אילנה סויסה משדרות הורשעה במסגרת הסדר טיעון. עורך דינה מוסר כי מעל 100 מקרים נמחקו בשל קושי ראייתי. על-פי כתב האישום המטפלת משדרות הפילה ילדים על ראשם, דרכה על תינוקות ועוד
מערכת ice | 
בית המשפט המחוזי בבאר שבע (צילום פלאש 90/נתי שוחט)
באה לסופה עוד פרשה של התעללות בגני ילדים. בית המשפט גזר היום (רביעי) את עונשה של "הגננת המתעללת" אילנה סויסה. עונשה של סויסה, בת 55, הושג במסגרת הסדר טיעון בין הצדדים. היא נשלחה ל-7 שנות מאסר בפועל וכן נקבע כי עלייה לשלם פיצוי כספי על סך 90 אלף שקלים. בנוסף נגזר על סויסה עונש מאסר על תנאי. 
עורך דינה של סויסה מסר שבמסגרת משא ומתן בין הצדדים נמחקו למעלה מ-100 אירועים מכתב האישום המקורי בעקבות קשיים ראייתיים בהוכחתם. הקלה זו קיבלה ביטוי בהסדר הטיעון. גם בית המשפט אישר שמדובר בהסכם טיעון "על הצד המקל" לעומת מקרים דומים. עוד מסר עורך דינה של סויסה כי היא לוקחת אחריות על מעשיה וטוענת שהם בוצעו בתקופה רגישה, מורכבת וחריגה ביותר בחייה. 
כזכור, סויסה הורשעה לפני חודשיים בבית המשפט המחוזי בבאר-שבע. היא הורשעה בהתעללות ותקיפה של קטינים. על-פי כתב האישום, בעת עבודתה של סויסה בתינוקייה בשדרות היא התעללה בתינוקות שבטיפולה. בן היתר הואשמה בכך שדרכה על ראשם של תינוקות, הפילה ילדים על ראשם והתעללה בהם נפשית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה