משפט

פרטים חדשים על עוקץ הקופאיות ברמי לוי: כך הן עשו את זה

המשטרה חשפה פרטים נוספים על הדרך בה גנבו עובדות סניף רמי לוי בקניון מול זיכרון סחורה בגובה למעלה מ-500 אלף שקל. שיטת הפעולה: צוות קופאיות אשר עבד במשמרת ותפעל את הקופה וצוות נוסף של "קונים" אשר אספו עגלות מפוצצות במוצרים והגיעו כלקוחות לקופה

מערכת ice |  1
רמי לוי (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
מוקדם יותר השנה עצרה משטרת ישראל שמונה קופאיות אשר גנבו סחורה העולה על 500 אלף שקל מסניף רמי לוי בקניון מול זיכרון בו עבדו. דיווח שהתקבל היום (חמישי) חושף פרטים נוספים בפרשה.
המשטרה הגישה כתב אישום כנגד שמונת הקופאיות שעבור בסניף: הקבסקאל עמאש בת ה-21, אנואר עמאש בת ה-20, לינה עמאש בת ה-19, תסנים ג'רבאן בת ה-20, פאטמה ג'רבאן בת ה-19, לונא שהאב בת ה-19, וויאם עמאש בת ה-18,נידא חאמד בת ה-20. וכן נגד חמישה אנשים נוספים שתפקידם היה לשמש כ"קונים": מוחמד שהאב, בן 19, משייך עמאש בת 42, עבדאללה חוג'יראת בן 55, עולה עמאש בת 46 ועמראן אשכידם בן 25.
המשטרה הצליחה לתעד יותר מ-70 מקרי גניבה בתקופת זמן של שבועיים כאשר המשטרה צופה כי זה רק קצה הקרחון. מהחקירה עולה כי הגניבה תוכננה בקפידה ושיטתיות.  "הקונים" היו מגיעים לסניף רמי לוי, אוספים עגלה מלאה בסחורה מכל הסוגים ואז במעמד התשלום, אחת הקופאיות שעבדה באותו הערב הייתה מעביר את הקופה למצב "שאילתא" ומעבירה את המוצרים.
מצב זה אפשר לחשודים להעביר מוצרים בקופה כך שישמיעו צליל אבל ללא רישום מחיר בקופה. דבר אפשר להם לצאת עם עגלה של אלפי שקלים, בעשרות שקלים בלבד. הקופאיות מואשמות בסעיפים רבים של גניבה ממעסיק ו"הקונים" בעבירות של קבלת דבר במרמה וגניבה בתחבולה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תמשיך להעסיק ערבים (ל"ת)
    תגובה ציונית 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור