השוק

רמי לוי על ההפסד במכרז הענק: "עסק מורכב לניהול"

איש העסקים רמי לוי, מתייחס להפסד במכרז הענק על המכרז לדואר ישראל, על אף הצעה של 377 מיליון שקל לרכישתו. מה הוא איחל למילגם שזכו, והאם הוא מתחרט?
מערכת ice | 
רמי לוי ודואר ישראל (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג)
רמי לוי התבטא לראשונה אתמול (שלישי) על ההפסד במכרז הענק, וזאת לאחר שההצעה שהגיש יחד עם דלק ישראל לרכישת הדואר, הפסידה להצעה הנגדית של מילגם שהציעה 461 מיליון שקל (לעומת רמי לוי שהציע 377 מיליון שקל).
קבוצת מילגם הפניקס וליימן שליסל, מסרו לאחר ההודעה על הזכייה כי יש להם תוכניות לא קטנות עבור הדואר, ובראש כולן גם תחרות בתחום הבנקאות: "מתחייבים לעמוד בציפיות הגבוהות שהוצבו בפנינו. יחד כולנו מחויבים להביא את דואר ישראל להישגים חשובים נוספים, ולהניע  תחרות במספר תחומים מרכזיים - בראשם תחום הבנקאות והפיננסים באמצעות בנק הדואר, וכן בתחום השילוח, המשלוחים והלוגיסטיקה. אנו שואפים לחולל מהפכה צרכנית שתיטיב עם אזרחי ישראל".

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי הוסיף גם על המהלך שהחל בשמירת סניפי הדואר באזורי הפריפריה ואמר: "אני מברך את חברת מילגם על הזכייה. נפעל כדי שההפרטה תושלם בהקדם האפשרי, לטובת פתיחת השוק לתחרות אמיתית. בטוחני שהזוכה יביא עימו הנהלה חדשה, גישה חדשה ובעיקר שירות איכותי ומהיר יותר לטובת אזרחי ישראל. עם זאת, משרד התקשורת ימשיך לוודא את קיום חובות הרישיון של חברת הדואר על מנת להבטיח שהפריפריה והאוכלוסיות השונות לא יפגעו".
רמי לוי עצמו התייחס אף הוא להפסד, ועל פי הכתבה של ליאת רון בוואלה, מסר איחולים לקבוצה שזכתה במרכז: "מי שזכה שיהיה לו לבריאות", אמר לוי והוסיף שהוא גם מאחל להם בהצלחה. על עצם המכרז על הדואר, אמר לוי: "זה לא עסק לא קל לניהול, אפילו מורכז ואני בטוח שהם מודעים לזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה