משפט

לקוח בישראל לא היה מרוצה מהתספורת - וניסה לרצוח את הספר ביריות

האלימות במגזר הבדואי לא עוצרת: אירוע חריג מאוד נרשם בסוף השבוע האחרון אחרי שלקוח שלא היה מרוצה מהתספורת שלו ודרש לא לשלם, הגיע אחרי שלושה ימים לאותה מספרה וניסה לרצוח את הספר ביריות אקדח לעיניי ילדים קטנים
מערכת ice | 
תספורת (צילום freepik)
האלימות במגזר הבדואי לא עוצרת: אירוע קשה, חריג וחמור מאוד התרחש בסוף השבוע האחרון בערערה בנגב, זאת לאחר שלקוח שלא היה מרוצה מהתספורת שלו ניסה לרצוח את הספר אחרי שירה לעבר המספרה שלו - ונמלט מהמקום.
על פי דיווח ב-N12, אותו לקוח הגיע שלושה ימים בלבד לפני ניסיון ההתנקשות בספר שלו למספרה, וסירב לשלם אחרי שלא היה מרוצה מהתספורת. לטענת הספר, בסופו של דבר הוא שילם, אך איים על הספר בטענה שהוא עוד יחזור. שלושה ימים מאוחר יותר כאמור, הוא חזר עם אקדח וניסה לרצוח את אותו ספר כשירה מספר פעמים לעבר בית העסק שלו, שם שהו מספר ילדים קטנים, ובמזל גדול מאוד אף אחד לא נפגע.
 
אותו ספר שניצל מניסיון הרצח סיפר ל-N12: "האלימות של הצעירים מזעזעת. אין להם גבולות ויש להם הרבה נשק ואת אף אחד זה לא מעניין. אנחנו חיים בנגב בפחד מטורף". עוד הוסיף וסיפר כי מאז המקרה הילדים והאישה שלו לא ישנים והמשפחה כולה נמצאת "בטלטלה נוראית". עוד סיפר כי הוא מקבל מסרים מהמשפחה של היורה שלא לערב את המשטרה, אך בתגובה טען כי "אין דבר כזה, זו אמורה להיות מדינת חוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה